Advertentie | |
|
![]() |
|
ik gebruik zelf geen Word 2003 meer, maar hier word het zelfde besproken. Misschien word je er iets wijzer van
|
Er bestaan eigenlijk verschillende methodes; ofwel doe je zoals besproken wordt in de link van Naimin en voeg je verschillende secties in (dat is de properste oplossing, maar het duurt eventjes voor je het goed in orde krijgt, of dat is toch mijn ervaring ermee). Maar als het maar over een beperkt aantal pagina's gaat waar geen nummer mag komen: gewoon een vierkant over tekenen met zowel de rand als de achtergrondkleur op wit. Verschillende documenten gaat ook, al dan niet door de telling vanaf een ander numer te laten beginnen (zit ergens in dat venstertje voor de paginanummering, als ik me niet vergis).
Dat wil je natuurlijk niet doen als er 20 pagina's zo zijn en je er elk moment een zou bij kunnen maken (want dan bestaat de kans dat je al die vakjes opnieuw op de juiste plaats mag zetten).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Paginanummering Word 2007 Verwijderd | 2 | 01-06-2009 18:41 | |
Software & Hardware |
[Word] Paginanummering niet op p. 1 laten beginnen Verwijderd | 3 | 09-02-2006 13:12 | |
Software & Hardware |
[Kazaa] Wat is nu de bedoeling? Scatterheart | 12 | 16-09-2003 15:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 | |
Eindexamens 2003 |
[wiskunde A] Hoe ging het? (Stel je vragen ook hier) Verwijderd | 111 | 26-05-2003 17:03 |