Advertentie | |
|
![]() |
|
Ligt er helemaal aan wat voor toegevoegde waarde de reis heeft voor de baan waar je op solliciteert. Als je op een positieve manier kunt uitleggen waarom je iets gedaan hebt, kun je met een hoop wegkomen. Ook lijkt het me nogal afhankelijk van de krapte op de arbeidsmarkt wanneer je daadwerkelijk gaat solliciteren. Maar daarover heb je toch geen controle, dus om je daar nou door te laten tegenhouden.
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder zou ik zeggen: Gewoon doen. Technisch geschoolde mensen zit de hele wereld de komende tientallen jaren toch nog om te springen, dus die baangarantie zou ik niet over inzitten...
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-03-2011 om 18:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als jij je druk maakt dat je niet genoeg ervaring hebt in de IT kun je toch tijdens je studie hier een bijbaantje en/of stage voor zoeken??
En inderdaad, het is misschien het verstandigst om nu je studie af te maken en daarnaast veel te werken zodat je je reis alsnog kunt maken (en eventueel er niet eerst een jaar voor hoeft te werken). Ik kan me zelf niet zo goed voorstellen dat ik na 1 jaar werken en 1 jaar reizen veel zin heb om terug te gaan naar studeren maarja dat kan bij jou natuurlijk anders zijn. Ik begrijp ook wel dat het idee van die reis zo'n leuk vooruitzicht is maarja dat gaat niet altijd zo makkelijk. Ik heb er toen voor gekozen om mijn stage in het buitenland te doen en daarnaast daar ook wat te reizen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête vooroordelen Nederlanders t.o.v. Duitsers Fortuna_ | 23 | 07-01-2010 16:32 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 |