Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dat initiatief ben ik eigenlijk begonnen...maar ze zegt dat ze er nu niet meer zonder zou kunnen, dat het anders nogal stil zou zijn 's morgens. |
![]() |
|
Verwijderd
|
^Jamaar.... Dan nog. Vier uur eerder opstaan om te smsen? Als ik direct wil smsen, dan doe ik dan vanuit mijn bed, nadat de wekker is gegaan om de normale tijd. Ik volg het niet.
En ik vind het maar raar, eigenlijk. Ik zou me niet te druk maken om minder smsen, mijn vriend en ik zijn nu bijna twee jaar samen en gisteren smste ik pas om half vijf, toen ik in de trein terug naar huis ging. In het begin smsten we elkaar ook helmeaal plat, maar op een gegeven moment wordt dat vanzelf minder. DOe je niks aan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Jaa misschien moet ik het gewoon aanvaarden zoals het is.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Desalniettemin ( ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het is enkel als het school is hé, daarbuiten is alles nog ok =)...bedoel dat buiten school niet aanvoelt alsof ik weinig met haar sms |
![]() |
|
Verwijderd
|
^Dan kan het ook zijn dat ze op school met school bezig is. Of met vriendinnen. Of met vrienden. Of met eten. Of met leraren. Of iig niet met jou. Niet zoveel dat ze de behoefte heeft om je zoveel te smsen. Als ik druk bezig ben (school/werk/hobby) kan mijn vriendje smsen wattie wil, maar ik sms pas terug als het mij uitkomt. EN dat is andersom ook zo.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik jou een goede tip mag geven; kap direct met dat vier uur eerder opstaan om te kunnen smssen, want dit voelt voor je vriendin harstikke beklemmend aan.
En als ze niet zoveel smst, heeft ze daar gewoon geen zin in en dat wil niet gelijk zeggen dat ze minder van je houd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
20 min....en 1.5uur.....ik krijg soms na 5 uur ofzo pas een reactie en moet toch zeggen dat er niks mis is tussen ons
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ach je went wat aan elkaar en dan kan je elkaar ook wel ff met je eigen dingen laten bezig zijn zonder geping en gesms.
Zeker na een jaar (al ben ik al helemaal niet van het texten) Bovendien vind ik dat jij en iedereen wbt mobieltjes en tamagotchi's (smartphone) elkaar met rust moeten laten wanneer ze op school zijn
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Is mijn school te streng? Of ligt het aan mij? Thanatios | 61 | 07-05-2008 11:50 | |
Psychologie |
Hoe behoud je je zelfvertrouwen wanneer het moeilijk wordt? Nona | 15 | 20-11-2003 00:04 | |
Lifestyle |
Ligt het aan mij of.. Shah of Blah | 49 | 23-11-2002 12:18 | |
Liefde & Relatie |
ligt het aan mij Blenderhead | 7 | 16-05-2002 00:48 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Ligt het aan mij of zijn alle scheikunde docenten vreemd? danerit | 36 | 01-03-2001 19:47 |