Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2011, 15:51
LW
LW is offline
Vroeger had ik altijd een hele kop vol met krullen, maar toen ik ouder werd verandere dat in een slag. Niks aan vind ik, dus dinsdag naar de kapper geweest voor een permanent, het resultaat was heel erg mooi ongeveer zo:
Nu zijn we bijna een week later, heb mijn haar een aantal keer uitgewassen ( wel met permanent shampoo die de kapper mij aanraadde ) en nu valt de boven kant van mijn kapsel ( voor al de rechter kant ) helemaal stijl weg een beetje zoals dit:
Ik heb niet zoals deze dame glad haar.
Kortom ik ben NIET tevreden, ik wilde een hele kop vol krullen wat ik ook duidelijk heb aangegeven!
Terug naar de kapper doe ik uiteraard misschien kunnen ze er wat aan doen.
Maar zijn er ook nog mensen die weten hoe dit komt?
En doen kappers hier over het algemeen wel wat aan, of is dit gewoon puur pech gehad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2011, 16:48
Pluis
Pluis is offline
dit past beter op lifestyle!
Oud 19-06-2011, 17:14
LW
LW is offline
Dankje.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 07:44
Verwijderd
Heb je erg lang haar? Dan is het zwaar en heb je dat effect sneller. Daar had je kapper wel op moeten letten natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 15:53
winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Permanent, is dat dat het voor altijd blijft zitten? of moet je dat net als verf ook af en toe bij laten werken?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 12:38
Volk
Volk is offline
Heb je wel lang genoeg gewacht met het wassen? Ik lees dat je het in 1 week meerdere keren hebt gewassen, heb je er rekening mee gehouden dat in het begin je haar helemaal niet nat hoort te worden? Volgens mij moet het de eerste 48 uur sowieso droog blijven. En daarna vooral niet te vaak wassen. Ik denk dat je je permanentje er een beetje uit hebt gewassen. 1 tot 2 keer wassen per week is genoeg.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 13:36
Volk
Volk is offline
Citaat:
Permanent, is dat dat het voor altijd blijft zitten? of moet je dat net als verf ook af en toe bij laten werken?
Het blijft permanent zitten. Maar omdat je haar groeit moet je het ook af en toe bij laten werken. Net als verf dus.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 22:34
Tink*
Tink* is offline
Volgens mij is het dan gewoon uitgezakt. Ik weet niet of dat komt doordat het niet goed is gezet of door je haarstructuur. Ik heb dat in ieder geval wel eens vaker gezien/gehoord.
Oud 23-06-2011, 10:05
LW
LW is offline
Volgens de kapper heeft ze te grote rollen op de bovenkant van mijn haar gedaan, ze heeft dus de bovenkant van mijn haren opnieuw gepermanent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten