Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2011, 08:38
Sharon Jones
Sharon Jones is offline
forum.scholieren.com Ik zocht via de draad van de Chinese aankopen en niet om onder die aanbevolen worden weergegeven, maar niet op de lijsten van scramers en ik zou graag willen weten of iemand heeft gekocht en dat dit is gegaan en als de kwaliteit goed is. Ik ben op zoek naar een Nike Shox NZ en Gucci.

Laatst gewijzigd op 30-03-2011 om 14:00.
Advertentie
Oud 30-03-2011, 08:40
Sharon Jones
Sharon Jones is offline
elke suggestie?
Oud 30-03-2011, 09:52
JustADreamer
JustADreamer is offline
Normaal Nederlands zou goeie suggestie zijn. Kan hier werkelijk geen touw aan vast knopen... En de mensen hier op het forum hebben ook nog een écht leven hoor, eentje met werk, en school en andere dingen... In 2 minuten tijd krijg je echt geen antwoord, in ieder geval niet op het Lifestyle subforum.
Oud 30-03-2011, 10:11
Verwijderd
De site ziet er onbetrouwbaar uit; ik zou het niet de plek vinden om nikes en gucci te kopen.
Oud 30-03-2011, 10:44
Sharon Jones
Sharon Jones is offline
Thanks so much, ofwel! JustAD, Anddijivie, lk ben gewoon een beetje haastte zich naar een kleine bestelling te plaatsen.
Oud 30-03-2011, 10:59
tuttebel
tuttebel is offline
dit riekt naar google translate en reclame.
Oud 30-03-2011, 12:16
Diamera
Diamera is offline
Het lijkt inderdaad zo uit een vertaalmachine te zijn gerold. En je hebt nogal zo'n spam-verstuudersnaam, zoals van die 'cheap rolex watches' reclame die je zo vaak in je spambox krijgt.

Maar in ieder geval, ik vind het ook niet zo'n betrouwbare site, en dat komt omdat ik de prijzen wel heel erg laag vind voor van die exclusieve merkproducten. Ik denk dat je er wel van uit kunt gaan dat het namaak is. Als het je niets uitmaakt dat het misschien nep is, lijkt het me verder wel een redelijke webwinkel, er staan wel van die paypal certified embleempjes op dus je hebt in ieder geval kopersbescherming als het niet geleverd wordt ofzo.
Oud 30-03-2011, 14:00
Verwijderd
Citaat:
dit riekt naar google translate en reclame.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten