Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet te vertrouwen. Zelfde verhaal als dat je een email krijgt, zogenaamd van een contact, die "een geheim bericht heeft achtergelaten" en die je op een bepaalde website kan lezen.
Verder moet je natuurlijk wel heel dom zijn om uberhaupt te overwegen dat het echt zou kunnen zijn ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Als het een echte aanstaande lover zou zijn die je vanuit deze site wil benaderen wéét hij dus je telefoonnummer en kan hij je dus zonder omwegen direct SMS-en.. Ik vermoed dat je ergens op een site bent geweest waar je je telefoonnummer hebt achtergelaten, die is opgepikt/doorgestuurd/verkocht aan deze site. Laat me eens raden, je moest inloggen, nog meer gegevens invullen of zelfs betalen? De Karwei bood me onlangs €5,- voor m'n e-mail adres, dan weet je ook wat je kunt verdienen als je 10.000 nieuwsgierige meisjes kan verleiden hun e-mail adres achter te laten. En dan nog het risico van virussen daargelaten (hoewel je in real-life natuurlijk ook gauw een SOA oploopt..) Ik behandel dit soort berichten als een virus, dat zouden meer mensen moeten doen. Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Goede avond,
Ik zal me eerst even voorstellen voor ik antwoord geef op je vraag. Mijn naam is Kevin, ik ben product manager bij Virus Melder Nederland. Bij ons op de redactie zijn afgelopen drie weken veel meldingen binnengekomen van soortgelijke sms- en emailberichten. Wat wij kunnen aanraden is het smsje niet beantwoorden, neem ook zeker geen dienst af bij de betreffende website. Indien dergelijke smsjes vaker binnenkomen kan je contact opnemen met onze helpdesk, we zullen jemdan verder helpen. Vertrouw sowieso geen diensten waarvoor je persoonlijke informatie moet invullen indien deze reclame verspreid per e-mail en/of sms. Groetjes, Kevin Virus Melder Nederland |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Waarom reageren jongens niet snel op een smsje en meiden wel?? sunflower83 | 79 | 12-05-2004 18:05 | |
De Kantine |
smsje->500 Euro gewonnen duifeltje | 14 | 11-02-2004 14:36 | |
Liefde & Relatie |
smsje van mn ex tuttebel | 24 | 05-01-2004 12:46 | |
De Kantine |
verdacht smsje uit de toekomst?! BendeBen | 30 | 21-10-2003 01:00 | |
De Kantine |
Kreeg vannacht vaag smsje.. Prea|K | 37 | 23-09-2003 08:28 | |
De Kantine |
wat is jouw laatste smsje? Gwinnie | 107 | 26-06-2003 21:22 |