Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2011, 13:51
verrox
verrox is offline
Hee!

Volgend jaar ga ik samen met een vriendin een paar maand vrijwilligerswerk doen in Zuid-Amerika. Hierbij willen we gaan werken in een weeshuis of kinderopvang. Dit kost allemaal ERG veel geld, en natuurlijk werken wij allebei zoveel mogelijk om zoveel mogelijk geld in te halen. Ik ben bang dat we het alsnog niet redden qua geld. Hebben jullie misschien ideeën om snel geld in te zamelen?

btw, mijn ouders betalen een klein gedeelte mee en we willen rond januari 2012 weg..

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2011, 14:34
MiBe
MiBe is offline
Kun je geen vrijwilligerswerk binnen een overkoepelende organisatie doen? Ik neem aan dat dan reis en verblijf op z'n minst vergoed worden.
Oud 24-03-2011, 16:58
Verwijderd
waarom wil je naar zuid-afrika gaan?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 17:11
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Citaat:
Volgend jaar ga ik samen met een vriendin een paar maand vrijwilligerswerk doen in Zuid-Amerika.
Oud 25-03-2011, 09:25
verrox
verrox is offline
Citaat:
ik neem aan dat je zuid-amerika bedoeld..
om eerlijk te zijn heb ik samen met degene met wie ik heen ga opgegeven moment de knoop door gehakt, het kiezen van een land is echt erg moeilijk dus hebben we opgegeven moment gewoon gezegd: we gaan naar zuid-amerika. zodat we ons daar op konden focussen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 09:27
verrox
verrox is offline
Citaat:
Kun je geen vrijwilligerswerk binnen een overkoepelende organisatie doen? Ik neem aan dat dan reis en verblijf op z'n minst vergoed worden.
ik heb tot nu toe nog geen overkoepelende organisaties gevonden..
en word verblijf en reis dus niet vergoed
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet echt weet waar ik zou moeten zoeken voor overkoepelende organisaties, heb je misschien suggesties?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 11:48
Mali
Mali is offline
http://amanecer.rd123.ca/?page_id=30 Hier heb ik ooit gewerkt. Onderdak wordt in ieder geval wel gratis aangeboden
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 13:18
Martiño
Martiño is offline
Zet een sponsoractie op touw. Genereer media-aandacht door (lokale) nieuwsmedia in te schakelen (denk aan regionaal dagblad, huis-aan-huis blaadje, lokale omroep). Je kunt dan ook proberen of een bedrijf je wil sponsoren in ruil voor wat reclame.
Oud 28-03-2011, 14:01
verrox
verrox is offline
bedankt voor de reacties !
xx!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten