Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2011, 18:33
Verwijderd
Hoi

Op dit moment volg ik een mbo opleiding, maar ik ga ermee stoppen om terug naar het voortgezet onderwijs en havo in plaats daarvan te gaan doen in het nieuwe schooljaar.

Ik zou dan graag Duits in mijn vakkenpakket willen. Helaas heb ik dit wel laten vallen sinds de vierde van het vmbo en ik ben er dus ook niet mee afgesloten op mijn eindlijst. Zelf ben ik bereid om vanaf nu tot aan het nieuwe schooljaar m'n Duits bij te spijkeren en voor zeker 2 a 3 uur per dag thuis te leren.

Mijn vraag is of het ten eerste wel mogelijk is om Duits in je vakkenpakket te hebben zonder ermee officieel afgesloten te zijn. Zo ja, hoe zou ik dit het beste kunnen aanpakken met het oefenen. Misschien eventueel met een site of een goed studieboek die ik dan zou kunnen aanschaffen?

Bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2011, 19:51
piraat013
piraat013 is offline
@raffyello ik kom van vmbo 4 af heb geen Duits gehad op vmbo 4 ik zeg alleen weet waar je aan begint eerste half jaar was makkelijk nu in maart haal ik 5,3 5,1 en zulke ptn ik vind het niet erg want heb een behoorlijke achterstand en ik krijg toch van niemand tips.en ja je kan het kiezen als je geen opties hebt maar kies gewoon EM zonder Duits veel fijner
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 21:01
Verwijderd
Ik zou óf een studieboek vmbo 4 zoeken en in de vakantie het belangrijkste zelf bijleren óf het niet in mn pakket kiezen en een taalcursus duits gaan doen buiten school om...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten