Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2011, 17:16
nightwriter
nightwriter is offline
TakingITGlobal organiseert de Imprints kunstwedstrijd rondom het thema 'klimaat'.

Er zijn leuke prijzen te winnen, en of je nu wilt tekenen, schilderen, schrijven, acteren of musiceren: alles mag, zolang je maar een digitale versie van jouw werk in kunt sturen.

Iedereen tussen de 15 en 30 jaar oud kan meedoen en inzenden is nog mogelijk tot 15 april 2011.

Neem voor meer informatie en deelname een kijkje op: http://gg.tigweb.org/tig/imprint

Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2011, 19:02
nightwriter
nightwriter is offline
O ja, als je meedoet, is het wellicht leuk hier ook een afbeelding van of linkje naar je inzending te plaatsen!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 20:36
Verwijderd
Ik betwijfel of dat gebeurd, dit is namelijk een beetje reclame-achtig en om eerlijk te zijn vind ik die site er ook niet 100%betrouwbaar uitzien.....
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 22:01
nightwriter
nightwriter is offline
Hi duckdoggy,

Bedankt voor je reactie, ook al was ze dan niet zo enthousiast.

Ik had niet het idee dat het onder reclame zou vallen; TakingITGlobal is een non-profit organisatie en deelname kost ook niets.

Het hoofdkantoor is gevestigd in Toronto, Canada, het online netwerk is in Amerika en Canada al redelijk bekend, de sponsoring is in handen van de Staples Foundation for Learning -niet de eerste de beste-, je kunt ze op internet ook via andere organisaties en op diverse mediakanalen goed vinden: ik zou zo 123 niet weten waarom je de indruk hebt dat het niet betrouwbaar zou zijn?
Is het misschien omdat nog niet alles helemaal vertaald is (hiervoor maken we gebruik van vrijwilligers), of is het iets anders?
> Ik ben erg benieuwd te horen waarom je dat idee hebt; ik kan het rechtstreeks terugkoppelen aan de organisatie dus we zouden er erg mee geholpen zijn!

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 23:14
Verwijderd
Het komt doordat de link niet gewoon www.naamvandewedstrijd.com is, maar http://letters.letterweb.org/nogmeerletters/wedstrijd. Dus de eerste indruk is niet 'o, de link naar de wedstrijd' maar 'hm, wat een rare link, ik klik er maar niet op want straks krijg ik nog een virus'.

Denk ik.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 23:57
nightwriter
nightwriter is offline
O, op die manier: Ik snap het!
Mocht je het een beetje eng vinden, dan kun je ook gewoon googelen op 'Imprints Art Contest'

De website van TakingITGlobal, waar de wedstrijden maar een onderdeel van zijn, is erg groot dus vandaar waarschijnlijk ook die url.

Zelf zou ik ook de voorkeur geven aan een specifiekere url met een .nl extensie. Maar de registratie van alle onderdelen met alle verschillende extensies gaat waarschijnlijk teveel geld kosten; ze zijn over de hele wereld actief en het blijft natuurlijk een non-profit organisatie die kieskeurig om moet springen met zijn sponsorgelden.

Bedankt voor de feedback!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten