Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2011, 20:25
Verwijderd
Hoi!

Weet iemand hier misschien of de Skullcandy Lowrider wat is? Ik heb al wat reviews gelezen, maar de één is heel positief en de ander zegt weer dat de kwaliteit bagger is voor dat geld en dat het goedkoop plastic is en snel afbreekt.

Als de Lowrider echt zo brak is, wat voor een koptelefoon zou je dan aanraden? Het is voor iemand die voornamelijk naar dingen als Metal luistert.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2011, 21:30
Verwijderd
Ik zou hem afraden, omdat hij verbleekt in vergelijking met andere koptelefoons in dezelfde prijscategorie. Misschien is een AKG K 518 wel wat.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 21:33
MiBe
MiBe is offline
Ben het helemaal met Sabir eens. Naar mijn mening is Skullcandy echt goedkope troep met een buitensporig hoog prijskaartje voor dergelijke koptelefoon. Voor dat geld zijn veel betere koptelefoons te krijgen, voor minder zelfs. Ook Sennheiser is een merk dat zeker het omkijken waard is.
Oud 31-03-2011, 22:04
gamebro
gamebro is offline
Als je echt opzoek ben naar "modieuze" headphones, moet je mischien Wesc headphones uitchecken. Niet het beste maar wel beter dan skullcandy iig
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 06:16
Verwijderd
But then again, als je een koptelefoon uitkiest zouden looks niet je hoogste prioriteit moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 09:12
MiBe
MiBe is offline
Eens. Het is immers een gebruiksvoorwerp, geen sieraad.
Oud 01-04-2011, 09:54
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik vind dat het er ook best wel leuk uit mag zien

Ik heb deze koptelefoon nu ongeveer een half jaar en ben er best over te spreken. Ik heb hem altijd los in mijn tas zitten, er breekt echt niet zomaar iets af. Ook is hij (nog niet) verbleekt.
Ik luister ook best veel metal, ik vind het best goed klinken. Je kan altijd bij mediamarkt even gaan luisteren hoe hij klinkt
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 17:41
MiBe
MiBe is offline
Lotte schaam je, als iemand met aardig verstand van elektronica een Skullcandy koptelefoon kopen... Dat kan echt niet natuurlijk!
Oud 01-04-2011, 19:13
Lotte^^
Lotte^^ is offline
haha ik kreeg hem maar dan nog vind ik het wel een handig ding voor in de trein
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten