Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ligt eraan wat voor leraar je voor Nederlands hebt.
Ik heb echt zo'n fanaat als leraar die bijna alle boeken gelezen heeft lijkt wel. Ook ik heb pas 1 boek gelezen van de 12 ( vwo6), en ik denk dat het mondeling wel een probleem wordt. Als ik jou was zou ik de boeken wel lezen, scheelt je een hoop stress straks. |
![]() |
|
Soms moet je gewoon dingen doen waar je een hekel aan hebt, dat is nou eenmaal niet anders. Ik heb een verschrikkelijke hekel aan wiskunde (ik kan het ook echt niet), maar denk je dat ik dingen uit het antwoordenboekje overneem? Nee. Gewoon omdat het zinloos is, net als stukken boekverslag van internet kopiëren. De samenvattingen doorlezen zal zeker helpen denk ik, maar je moet het toch zelf doen, anders val je door de mand bij het mondelinge gebeuren.
Veel succes ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb 1 boek niet gelezen, omdat ik het heel erg lastig vond. Dat heb ik eigenlijk tijdens mijn mondeling ook gezegd. De rest heb ik allemaal braaf gelezen. Sterker nog, de boeken die ik in de vierde heb gelezen heb ik in de zesde nog een keer gelezen
![]() Ik zou zeker niet alleen samenvattingen lezen. Want op basis van samenvattingen kan je namelijk een boekverslag maken, maar bij een mondeling gaan ze echt doorvragen, naar een eigen mening, en andere dingen. Ik zou er zeker niet op gokken, en gewoon doen wat Kikaa zegt: Nu alvast beginnen met lezen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
9 Boekverslagen - mondeling Klapzak | 8 | 11-03-2011 13:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Nederlands boekverslagen... Yahel | 5 | 12-03-2003 16:30 | |
GOEDE boekverslagen NL duracelkonijntje | 3 | 07-12-2001 15:49 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
CKV: Wereldliteratuur; dringend gevraagd (NL boekverslagen & CKV verslagen in ruil) | 4 | 23-05-2001 18:43 | |
CKV: Wereldliteratuur; dringend gevraagd (NL boekverslagen & CKV verslagen in ruil) | 0 | 17-05-2001 15:52 | |
engelse boekverslagen in het nederlands | 1 | 01-04-2001 13:22 |