Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: hm weet even geen titels maar een niet flauwe komede of een onwijze actiefilm.. wel een Beeetje romantisch/komisch fzo |
![]() |
|
Verwijderd
|
Powder
A league of their own Notting Hill 4 weddings and a funeral wedding Planner Eight Legged Freaks (lekker tegen elkaar kruipen... ![]() about a boy donderdag op net 5 geloof ik: three to tango en ik ga Forrest gump opnemen... Eigenlijk kijken we alles wel samen..behalve flms die ons niet aanspreken, duh.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wij kijken meestal een actie film ofzo, die ons allebei leuk lijkt..
Hij houdt nogal van die schietfilms, maar ik vind dat niet zo leuk, dus kiezen we altijd iets waarbij niet zo heel erg veel geschoten wordt.. ![]() Laatst hebben we ook een keer met zijn neefjes Harry Potter gekeken ![]() ![]() Mjah is dit echt iets voor L&R?
|
Van alles eigelijk..
als er een leuke film op tv komt kijken we die ( half) en als mn pa films meeneemt van zn werk en die lijken ons leuk kijken we die ook.. we hebben geen standaard films
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik hou absoluut niet van science fiction en hij is dus helemaal hoteldebotel van the matrix.. nou, ik zag een stukje en vond r geen **** aan, maar hij wou graag ook naar reloaded dus hebben we deel 1 en reloaded gekeken en het viel me best mee. net als hij wel ns kijkt naar een film die mij echt helemaal leuk lijkt en hij zoiets heeft van: het zal wel.. en dan vind ie toch aan t eind wel leuk. maar over het algemeen hebben we dezelfde smaak. |
![]() |
|
![]() |
Ik kan niet zeggen dat we films echt goed volgen, meestal tot de helft ofzow
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Och echt van alles. Maakt ons niet zo uit. Als we lang samen zijn dan huren we een stapel en die kijken we gewoon als er niks te doen is. Niet echt een soort film, gewoon van alles dus.
Humor films zijn wel gezellig, dan kan je samen ergens om lachen, horror/thriller/actie is ook wel leuk dan kan je lekker schuilen en knuffelen als het eng wordt. |
![]() |
|
hmz... op dit gebied ligt er toch een grens tussen ons
![]() ik hou persoonlijk van films als: the Godfather I, II en III American history X Pulp Fiction Trainspotters en zij houd van: 40 day's and 40 nights en nog meer van die tienerfilms.. nou kijken we dus meestal komedie films, zijn nog wel grappig, maar we hebben ook The ring en Ring Zero gezien (japans, DVD)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Troubles with love springgg | 4 | 14-05-2011 16:30 | |
Verkeer & Vervoer |
En rejse till København H af deadlock met de trein Verwijderd | 21 | 15-10-2007 12:45 | |
Films, TV & Radio |
Nacho Libre Choke | 15 | 22-12-2006 11:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Gaan jullie veel uit samen met je vriend(in) en vrienden van jullie? G.T.C. | 23 | 07-05-2004 15:45 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |