Die waren zo ontzettend in toen ik 15/16 was. De meisjes liepen met Baby-G's, de jongens met G-shock. Toen wou ik altijd een G-shock, maar gelukkig is dat overgewaaid voor ik er geld in heb gestoken.
Ik vind ze niets. Ik draag nooit horloges maar als ik er een zou dragen, zou het tenminste een beetje een classy analoge zijn. Dit vind ik gewoon niet zo mooi.
Brrr. graflelijk.
Hmmm
Ja andere woorden heb ik er eigenlijk niet voor. Echt niet mijn ding.
Ook wel n erg hoog 'ik wil op stoere rappers lijken'-gehalte...
Ik vind ze wel mooi, maar voor mezelf zou ik iets willen hebben dat meer bescheiden is, als ik van plan was een horloge te dragen.
Met digitale horloges heb ik geen problemen.
Ik heb zoiets alleen dan met een volledig witte plaat, geen cijfers maar goud geplateerde strepen, gouden wijzers en het dagvakje aan de rechterzijde (op de band zit ook nog goudbeplating)