Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2011, 20:34
Pieterrrr1992
Pieterrrr1992 is offline
Hoi,

Ik heb volgende week een spreekbeurt voor Nederlands! Maar ik weet geen onderwerp?
Weet iemand een boeiend onderwerp?
Het zal me erg van pas komen! Want ik kan op dit moment niks verzinnen, waar ik eventueel een betoog over zou kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Pieter
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2011, 22:09
Pieterrrr1992
Pieterrrr1992 is offline
Het moet een actueel onderwerp zijn he! vergeten te zeggen
Met citaat reageren
Oud 19-03-2011, 22:17
Em.
Em. is offline
Kernenergie? Overgewicht? Honderddertig op de snelweg rijden, heeft dat nut? Zijn allochtonen werkelijk een probleem? Zijn jongeren te verwend? Moet de leeftijd voor alcohol omhoog? Voor rijbewijs omlaag? Hebben 'we' teveel blackberries - is het normaal dat er al kinderen van *vul jonge leeftijd in* mee lopen? Maatschappelijk stage, heeft dat nu nut? Krijgen voetballers teveel betaald? Is sport eigenlijk wel gezond? Hoe zit het met het vmbo, goed of slecht? Privacy of veiligheid - wat weet de overheid eigenlijk allemaal? En wat weten andere bedrijven (google)? Verdienen bankiers teveel, zo ja, hoe pakken we dat aan? Moeten goede docenten een bonus krijgen? Is de pabo nog van goed genoeg niveau? Moet er op school meer ruimte zijn voor levensvragen? Minder? Meer tijd voor wiskunde en goed leren spellen? Is taalkunde nou écht nuttig om te weten? Worden we beter van evolutie? Depressie en de zoektocht naar geluk, wat vind je daarvan? Zijn eindeloze rijen vragen prettig om te lezen? Waarom kunnen Vlaamse mensen beter spellen dan Nederlandse? Lijkt mij biologiedocente op een vis? Heb je al enige idee?
Oud 20-03-2011, 11:44
Verwijderd
of anders iets over dictatuur ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 16:11
Pieterrrr1992
Pieterrrr1992 is offline
Bedankt voor de inspiratie en de moeite Em... Is dit een goede titel?
Leeftijdgrens alcohol moet naar 18 jaar.

Nu effe kijken welke voor en tegen agrumenten/ weerleggingen Als iemand wat agrumenten/weerleggingen weet!
Kan je het altijd effe melden op dit forum!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 17:39
heb ik niet
Citaat:
Hoi,

Ik heb volgende week een spreekbeurt voor Nederlands! Maar ik weet geen onderwerp?
Weet iemand een boeiend onderwerp?
Het zal me erg van pas komen! Want ik kan op dit moment niks verzinnen, waar ik eventueel een betoog over zou kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Pieter
hoi piet,
ik heb mijn spreekbeurt over drop en kauwgom gehouden iedereen vond het heel interesant tipeem drop of kauwgom mee

groetjes romy
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 21:30
Rick95
WikiLeaks? of anders Palestina vs. Israel?
Die vrouw die op haar 62/63? een baby kreeg...
Kleptomanie/Pyromanie
ik kan ff niet op de naam komen, maar de ziekelijke neiging tot liegen en overdrijven

Ik denk dat dit wel genoeg interessante/makkelijke onderwerpen zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten