Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik sluit me aan bij de mening van Roosje, niet geweldig, maar wie weet als je het speelt..
''Stoer is voor de één spieken onder een proefwerk. Stoer is voor de ander stiekem sigaretten roken achter een muurtje. Stoer is een punaise op de stoel van je leraar leggen. Stoer is je papagaai vieze scheldwoorden leren. Stoer is een oude opa in elkaar slaan.'' Deze opsomming gaat eigenlijk alleen maar over dezelfde mensen, het is één type. Ik had het leuk gevonden als je ook een ander soort stoerheid beschreef, of maak de opsomming anders wat korter. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het een goed stuk. Er wordt toegewerkt naar een bepaald soort climax en dan is goed. Je wilt doorlezen omdat je benieuwd bent naar wat er gaat gebeuren. Ik vind dit een goed monoloog omdat er echt iets gebeurd, wat vaak in een monoloog niet gebeurd.
Even over wat iemand zei over die eerste zinnen over wat stoer is, ik denk dat er niet iets anders bij moet omdat er wordt toewerkt naar het stuk van wat die jongeren in die trein stoer vinden. Ik ben benieuwd wat de mensen ervan vinden, voor wie je het gaat voordragen! |
![]() |
||
Ik vind het op zich best een leuk stukje. Op het begin had ik alleen steeds het idee dat het leuker was geweest als je een ander perspectief had genomen. zoals bij dit stukje:
Citaat:
Aan het einde vind ik het ik-perspectief wel weer leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik weet niet hoe oud je bent, ik gok 12 à 13. als dit niet zo is , sorry.
Die monoloog is heel, heel goed geprobeerd. Maar te hard, je probeert te speciaal te zijn, het té te maken, als je weet wat ik bedoel. het idee, de boodschap achter je monoloog is echter wel goed, probeer gewoon enns het te herrschrijven als een 8-jarige. oke dit slaagt nergens op, maar mss probeer het gwn eens ach, succes ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Meetingverslag 9 mei 2006 Zepp | 17 | 12-05-2006 17:46 | |
Seksualiteit |
namen aan geslachtsdelen never mind | 63 | 04-08-2003 17:37 | |
ARTistiek |
Ik heb hulp nodig! Monoloog voor drama over pesten! Anne | 5 | 21-10-2001 10:10 |