Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2011, 18:11
justine1997
justine1997 is offline
ja hallo, ik ben het weer (als ik te veel schrijf moet je het maar zeggen hoor)
kijk, ik ben opzoek naar een single-player shooter game. het beste.
er mag multiplayer bijzitten enzo, maar dat hoeft niet, ik wil vooral heeeeeeeeeeel lang single player spelen, dus niet COD modern warfare reflex, die had ik uitgespeeld in 8 uur ofzo, het moet wel een beetje langer duren. het moet in de oorlog zijn dus geen sience fiction ofzo, het moet in de richting gaan van COD metal of honor of battlefield. er is ook zo een nieuw spel: socom special forces, is dat goed?

alle ja, ik ben er mee weg, doei
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2011, 18:14
arPos
arPos is offline
Socom is niet nieuw, bestaat sinds de ps2 en is een kickass spel maar vooral vanwege de beestachtig goede multiplayer.

Ik geniet nog altijd van m'n Medal of honor reeks.

je wilt geen sci-fi maar anders vind ik haze ook nog wat.
Oud 05-05-2011, 20:01
DAH
DAH is offline
MoHAA heeft een goede en (soort van) lange single-player, en de multiplayer wordt ook nog vaak gespeeld! De game is wel al een paar jaartjes oud, maar nog steeds wel leuk.
MoH: Vanguard is zo uitgespeeld, dus KOOP DIE NIET! Tenminste, niet als je een lange SP wilt hebben.
Oud 05-05-2011, 20:51
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ARMA2

De meest realistische shooter op de markt.
Oud 05-05-2011, 21:00
Gary Brown
Gary Brown is offline
Als je realistische modern warfare shooters zoekt raad ik aan, Medal of Honor 2010 of Battlefield 3, die komt dit jaar uit
Oud 06-05-2011, 12:57
erkro1
erkro1 is offline
Medal of Honor en Battlefield 3 zijn heel snel uit te spelen, vooral Medal of Honor, die had ik in 6 uur uitgespeeld.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 13:26
DAH
DAH is offline
Citaat:
Medal of Honor en Battlefield 3 zijn heel snel uit te spelen, vooral Medal of Honor, die had ik in 6 uur uitgespeeld.
Welke Medal of Honor? Er zijn vrij veel spellen van.
Oud 06-05-2011, 16:15
Verwijderd
Die laatste medal of honor is een wanproduct. Echter zijn er voor 'echte oorlog' niet zoveel alternatieven voor handen dus misschien kan je hem alsnog proberen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 19:34
Gary Brown
Gary Brown is offline
Citaat:
Die laatste medal of honor is een wanproduct. Echter zijn er voor 'echte oorlog' niet zoveel alternatieven voor handen dus misschien kan je hem alsnog proberen.
Ik vind het een gaaf spel hoor, vooral de multiplayer was erg leuk, voordat het verlaten werd voor Black Ops xD
Oud 06-05-2011, 20:22
Thinus
Thinus is offline
Je zou de gehele brothers in arms reeks eens moeten proberen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 21:09
Verwijderd
Ik vind het 'jammer' dat je alleen modern warfare wilt, want er zijn echt veel goede fps te vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 08:29
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Far cry natuurlijk. Deel 1 was gaaf. Maar deel 2 kan je ook wel spelen.
Oud 07-05-2011, 13:14
justine1997
justine1997 is offline
Citaat:
Je zou de gehele brothers in arms reeks eens moeten proberen.
heb jij ze allemaal??
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 13:32
Thinus
Thinus is offline
Ik heb ze alle 3 gespeeld ja en ik vond ze erg vet.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Far cry natuurlijk. Deel 1 was gaaf. Maar deel 2 kan je ook wel spelen.
Bijvoorbeeld. Maar ook F.E.A.R., Doom 3, BioShock, Singularity, etc.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 19:13
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Far Cry 3 komt zelfs dit najaar
Oud 07-05-2011, 20:05
T_ID
T_ID is offline
De drie spellen uit de Stalker serie, bijvoorbeeld Shadow of Chernobyl. Die zijn ook nog knap lastig, omdat je daar echt niet als een soort rambo in kan gaan. Een groepje simpele dieren maakt je al dik af als je er gewoon naartoe loopt en gaat schieten.

Mede daardoor wandel je er ook niet zomaar doorheen. Het kostte mij toch wel een paar dagen eer ik een beetje ver was, laat staan uitspelen. Met name de AI is af en toe aardig goed, met vijanden die proberen je in de flank aan te vallen, en je dus echt gedwongen wordt om je posities goed te kiezen, en ook te veranderen.
Oud 07-05-2011, 20:57
DAH
DAH is offline
Citaat:
De drie spellen uit de Stalker serie, bijvoorbeeld Shadow of Chernobyl. Die zijn ook nog knap lastig, omdat je daar echt niet als een soort rambo in kan gaan. Een groepje simpele dieren maakt je al dik af als je er gewoon naartoe loopt en gaat schieten.

Mede daardoor wandel je er ook niet zomaar doorheen. Het kostte mij toch wel een paar dagen eer ik een beetje ver was, laat staan uitspelen. Met name de AI is af en toe aardig goed, met vijanden die proberen je in de flank aan te vallen, en je dus echt gedwongen wordt om je posities goed te kiezen, en ook te veranderen.
Je raad de Stalker serie dus aan? Ik heb een keer zitten denken of ik Shadow of Chernobyl zou kopen. Maar m'n PC is erg slecht.
Oud 07-05-2011, 21:33
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Stalker SoC met stalker complete 2009 is een enorme aanrader.
Call of Pripyat is ook erg goed.
Oud 07-05-2011, 22:16
Thinus
Thinus is offline
Stalker Shadow of Chernobyl was opzich wel een goed spel, maar ik ben er snel mee gekapt omdat ik meer dan de helft van de tijd aan het lopen was.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 23:46
Sherlock
Sherlock is offline
Stalker is ook geen shooter maar een rpg.

Probeer deadspace eens en het obvious, half life
Oud 07-05-2011, 23:46
Sherlock
Sherlock is offline
Ooh geen scifi dan houd het grotendeels al op:')
Oud 08-05-2011, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ooh geen scifi dan houd het grotendeels al op:')
Ja, dat vond ik dus ook. Jammer dat ze zichzelf een beetje berooft van hele goede games.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 12:31
DAH
DAH is offline
Citaat:
ja hallo, ik ben het weer (als ik te veel schrijf moet je het maar zeggen hoor)
kijk, ik ben opzoek naar een single-player shooter game. het beste.
er mag multiplayer bijzitten enzo, maar dat hoeft niet, ik wil vooral heeeeeeeeeeel lang single player spelen, dus niet COD modern warfare reflex, die had ik uitgespeeld in 8 uur ofzo, het moet wel een beetje langer duren. het moet in de oorlog zijn dus geen sience fiction ofzo, het moet in de richting gaan van COD metal of honor of battlefield. er is ook zo een nieuw spel: socom special forces, is dat goed?

alle ja, ik ben er mee weg, doei
Wat bedoel je eigenlijk met 'de oorlog'? WOII games?
Oud 08-05-2011, 21:33
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Je raad de Stalker serie dus aan? Ik heb een keer zitten denken of ik Shadow of Chernobyl zou kopen. Maar m'n PC is erg slecht.
Ik heb met een pc van een jaar of vijf zes oud alle instellingen op minimaal staan (mede omdat ik liever heb dat het goed draait dan er mooi uitziet) maar desondanks vind ik het grafisch goed. Het spel checkt trouwens zelf al of jouw systeem het wel trekt, en geeft per onderdeel aan wat het niet zou halen.

Ik vond vooral de sfeer goed gedaan. NPCs zijn best goed geprogrammeerd. Ze hebben een eigen wil, maar dan zonder de onhaalbare wens om ze echt autonoom te laten functioneren. Ze worden op een bepaald pad geplaatst en belopen dat daarna heel erg goed.

En goed geprogrammeerd ook. Je hebt rondzwerven op je uppie waarin je een soort jager bent. Je hebt binnenlocaties die een heel andere manier van vechten vragen (weinig ruimte, plus sommige vijanden die zichzelf bijna onzichtbaar kunnen maken, go figure), en later heb je meer dingen die op grootschalige veldslagen lijken.

Maar in tegenstelling tot iets als Call of Duty is het dan niet dat alles al om je heen gebeurd, en jij niets doet behalve jouw deel dat de programmeurs willen. Er zijn weinig 'trigger' momenten, en heel veel gebeurtenissen spelen zichzelf min of meer lange tijd autonoom af vanaf een bepaald punt.

Er zit een confrontatie tussen twee groepen NPCs in het spel, en na vijf keer die spelen kreeg ik vijfmaal een andere uitkomst als ik helemaal niet ingreep.
Oud 08-05-2011, 21:41
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Daarbij is de Stalker serie een van de meest atmosferische games die er zijn; Vooral tijdens blowouts en stormen.
Reageren

Regels voor berichten