Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2011, 00:57
Verwijderd
Hee allemaal,

Ik heb een vraagje aan jullie, weten jullie wat voor leuks ik met mijn haren kan?
Ik heb het namelijk vaak in een knotje omdat ik niks anders vind..
ik heb dun stijl haar.

Alvast bedankt
xxxx
Advertentie
Oud 17-04-2011, 03:23
Hakuna
Hakuna is offline
Uitgerkend k heb ook stijl haar dat een beetje golvend valt, maar k wl just mjn haar opsteken als het wat langer is (is nu half lang) Heb zelf jarenlang lang haar gehad en in een paardestaat gedragen, maar opsteken geeft meer volume aan stijl haar.

Hoellang is je haar monenteel?
Oud 17-04-2011, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Uitgerkend k heb ook stijl haar dat een beetje golvend valt, maar k wl just mjn haar opsteken als het wat langer is (is nu half lang) Heb zelf jarenlang lang haar gehad en in een paardestaat gedragen, maar opsteken geeft meer volume aan stijl haar.

Hoellang is je haar monenteel?
ongeveer 5cm langer dan men schouders
Oud 17-04-2011, 09:55
Volk
Volk is offline
Citaat:
ongeveer 5cm langer dan men schouders
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1810623

En met zulk haar kun je alles, opsteken, vlechtjes, staartjes, meerdere knotjes, half opsteken, verwaaid kapsel, krullen, andere scheiding... ik zou eigenlijk niet echt weten wat je er niet mee kunt doen.

En sowieso een keer langs de kapper zodat er een model in zit en het er dus ook leuk uit ziet als je het gewoon los hebt.
Oud 17-04-2011, 10:48
Verwijderd
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1810623

En met zulk haar kun je alles, opsteken, vlechtjes, staartjes, meerdere knotjes, half opsteken, verwaaid kapsel, krullen, andere scheiding... ik zou eigenlijk niet echt weten wat je er niet mee kunt doen.

En sowieso een keer langs de kapper zodat er een model in zit en het er dus ook leuk uit ziet als je het gewoon los hebt.
Ja kapper dat sowieso natuurlijk! maar het probleem is ik vind het er niet zo mooi staan met dunhaar..
Oud 17-04-2011, 17:47
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten