Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2011, 13:47
schoolganger123
schoolganger123 is offline
Hey mensen-

Sommige films zie ik als ze gaan neuken iets met de kut doen. Er zijn ook mensen die zeggen dat je een bepaald gaatje moet gebruiken in de kut . Hoe gaat het precies in z'n werking - ik ken de basis dingen al hoor Maar je mag het wel uitgebruik vertellen. Thanx
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 13:50
Rationeel
Rationeel is offline
ah, de basisdingen ken je gelukkig al, dan komt het wel goed. ik zou zeggen: go for it!

Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 13:59
Verwijderd

Heb je geen sexuele voorlichting gehad ofzo?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 14:09
schoolganger123
nee
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 14:17
Catch
Catch is offline
Dit kan echt niet
Als je niet weet hoe je moet vrijen en ook geen condooms durft te kopen moet je er maar niet aan beginnen denk ik. Maar goed, lees even www.sexwoordenboek.nl door. Seks kan meerdere dingen inhouden, maar ik denk dat jij penetratie bedoelt. Dan gaat de man met zijn penis in de vagina van de vrouw, de rest kun je opzoeken op die site.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 14:26
JustADreamer
JustADreamer is offline
Sowieso lijkt het me lastig om als troll überhaupt een geschikte sekspartner te vinden, maar goed...

Wat valt er voor jou dan wél onder de 'basisdingen' als je niet eens weet hoe het er bij een vrouw daar van onder uitziet? Lijkt me vrij essentieel onderdeel van de weg naar seks, het juiste gat weten te vinden en zo... En weten dat je condooms moet kopen, niet zelf moet proberen te maken...
Oud 27-04-2011, 14:34
Verwijderd
Hoe oud ben jij? Je durft geen condooms te kopen, je probeert ze zelf te maken (wat nog veel erger is), en je hebt nog niet eens seksuele voorlichting gekregen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 14:39
Catch
Catch is offline
Ik vind het wel van vindingrijkheid getuigen als je zelf een condoom weet te maken
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 15:26
schoolganger123
haha maar ik wil het gewoon weten - heb bpartner
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 16:13
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
haha maar ik wil het gewoon weten - heb bpartner
Jij bent DUIDELIJK te jong voor seks . Wacht nog maar een aantal jaartjes, zou ik zeggen.
Oud 27-04-2011, 16:15
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik denk niet dat dat leeftijdsgerelateerd is..
Oud 27-04-2011, 18:56
DoubleG
DoubleG is offline
Ahem, er zijn zat sites met tips voor seks Zoek daar even rond. Daar krijg je misschien mee informatie.
Oud 27-04-2011, 21:40
Catch
Catch is offline
Citaat:
Ahem, er zijn zat sites met tips voor seks Zoek daar even rond. Daar krijg je misschien mee informatie.
Hij moet wel op de goede sites kijken, anders krijgt ie een verkeerd beeld van seks.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 12:09
Pluis
Pluis is offline
Dames en heren, de TS vraagt hier heel verstandig om advies over hoe seks nou eigenlijk moet, en hij wordt er vervolgens alleen maar op gewezen dat hij in jullie ogen dom bezig is en kritiek op zijn ietwat creatieve gedachtegang rondom het bemachtigen van condooms.
Graag ontopic blijven met adviezen over hoe seks nou eigenlijk moet, en stoppen met het bekritiseren van hem op grond van leeftijd dan wel postgedrag, want daar heeft deze jongeman helemaal niks aan.
Oud 28-04-2011, 13:14
schoolganger123
Da's een hele goeie pluis
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 20:06
Verwijderd
www.sexwoordenboek.nl

Lees deze site helemaal door, van a tot z.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 23:19
arPos
arPos is offline
Als het koppie erin zit gaat de rest vanzelf.
Oud 29-04-2011, 09:13
Verwijderd
Nou, ok.
Neuken is eigenlijk heel makkelijk. Je penis gaat in de vagina van de vrouw en dan ga je op en neer, in de vagina. Hierdoor ontstaat wrijving die heel lekker aanvoelt. Uiteindelijk kom je klaar, dat is een heel fijn gevoel dat voor iedereen anders aanvoelt. Als je klaarkomt, komt er sperma uit je penis.
Je kunt tussendoor nog afwisselen met standjes of orale seks. Het is belangrijk dat er genoeg voorspel (zoenen, vingeren, aftrekken, strelen, etc etc) is, omdat de vagina van het meisje goed nat moet zijn, anders doet het pijn wanneer je penis er in gaat.

Dat is hoe neuken gaat. Zal ik ook ngo even uitleggen waar condooms voor dienen en waarom je ze vooral niet zelf moet maken of snap je dat inmiddels?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 11:26
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Nou, ok.
Neuken is eigenlijk heel makkelijk. Je penis gaat in de vagina van de vrouw en dan ga je op en neer, in de vagina. Hierdoor ontstaat wrijving die heel lekker aanvoelt. Uiteindelijk kom je klaar, dat is een heel fijn gevoel dat voor iedereen anders aanvoelt. Als je klaarkomt, komt er sperma uit je penis.
Je kunt tussendoor nog afwisselen met standjes of orale seks. Het is belangrijk dat er genoeg voorspel (zoenen, vingeren, aftrekken, strelen, etc etc) is, omdat de vagina van het meisje goed nat moet zijn, anders doet het pijn wanneer je penis er in gaat.

Dat is hoe neuken gaat. Zal ik ook ngo even uitleggen waar condooms voor dienen en waarom je ze vooral niet zelf moet maken of snap je dat inmiddels?

Condooms maken?
Oud 29-04-2011, 11:33
Verwijderd
Bekijk zijn topic op l&g eens, dan snap je wel wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 12:18
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Condooms maken?
Zie http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1832409
Oud 01-05-2011, 16:44
Verwijderd
Als je geen condooms durft te kopen en niet het juiste gaatje kan vinden, ben je nog te jong om sex te hebben. Opgelost, slotje!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten