Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2011, 17:22
stefano12
stefano12 is offline
Hallo mensen,

Ik heb seks gehad met mijn vriendin eergister, maar ik heb er verschrikkelijke pijn aan mijn ballen/balzak aan overgehouden. Nog niet eens hele gekke dingen gedaan.
Iemand ervaringen en weet wat ik moet doen?

Alvast bedankt.
Steef
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 17:33
Verwijderd
Deden je ballen al pijn tijdens de seks, of alleen erna? Misschien moet je het gewoon wat rustiger aandoen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 20:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ben je klaargekomen? Zo niet, dan kan dat de reden zijn. Als je vriendin er nog niet klaar voor is dat jullie bij elkaar klaarkomen, of jij niet natuurlijk, dan kun je het beste na de seks zelf even (op de badkamer bijvoorbeeld) het afmaken. Dan krijg je geen 'blauwe ballen'.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2011, 09:02
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ben je klaargekomen? Zo niet, dan kan dat de reden zijn. Als je vriendin er nog niet klaar voor is dat jullie bij elkaar klaarkomen, of jij niet natuurlijk, dan kun je het beste na de seks zelf even (op de badkamer bijvoorbeeld) het afmaken. Dan krijg je geen 'blauwe ballen'.
Huh? Ze doen al aan seks, waarom zou zij het dan niet afmaken? Je gaat toch niet na de seks naar de badkamer om het even af te maken? Dan kun je net zo goed niet aan seks doen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2011, 11:48
stefano12
stefano12 is offline
Dankjewel Fizzle-fluffy. Ja het liep wat anders dan normaal. Ik heb er inmiddels geen last meer van.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 13:32
jordydenbesten
jordydenbesten is offline
ja dit heb ik ook weleens gehad

maar doe jij ook je ballen erin?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 14:23
DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
teh fuck?
Oud 19-04-2011, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Wat?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2011, 12:20
Verwijderd
Plompzakken heet dat

http://nl.wikipedia.org/wiki/Plompzakken
Met citaat reageren
Oud 22-04-2011, 22:49
Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Huh? Ze doen al aan seks, waarom zou zij het dan niet afmaken? Je gaat toch niet na de seks naar de badkamer om het even af te maken? Dan kun je net zo goed niet aan seks doen.
Ik heb vaak genoeg gehad dat mijn ex eerder klaar kwam dan mij en het stomme er aan was is dat wanneer zij klaar kwam ze het echt nog maar 1 minuutje kon volhouden. Ja dan zit ik daar nog met mijn jonkheer, dan kun je het net zo goed even afmaken in de badkamer ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2011, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vaak genoeg gehad dat mijn ex eerder klaar kwam dan mij en het stomme er aan was is dat wanneer zij klaar kwam ze het echt nog maar 1 minuutje kon volhouden. Ja dan zit ik daar nog met mijn jonkheer, dan kun je het net zo goed even afmaken in de badkamer ofzo.
Dus zij was klaar en draaide zich dan meteen om ofzo? Lekkere ex
Met citaat reageren
Oud 23-04-2011, 15:31
Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Dus zij was klaar en draaide zich dan meteen om ofzo? Lekkere ex
Ja zoiets haha, telkens als zij klaar was dan kon ze het echt niet meer volhouden Ach ja, het is nu een ex
Met citaat reageren
Oud 23-04-2011, 19:26
Volk
Volk is offline
Citaat:
Wat!? Dat heb je meerdere keren laten gebeuren? Valt ze dan zomaar opeens in slaap ofzo? Ze heeft toch handjes en een mond?! En anders kan dat toch ook terwijl ze er begeerlijk bij ligt in plaats van in je eentje in de badkamer?

Nou ja, het is nu in ieder geval een ex
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten