Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2011, 18:44
Horsewhisperer
Horsewhisperer is offline
.

Laatst gewijzigd op 28-04-2011 om 21:12.
Oud 14-03-2011, 19:32
Teuntje
Teuntje is offline
ja door een goed voorspel te doen probeer eerst met enkele vingers en zorg dat je goed nat ben dan gaat het denk al wat makkelijker
Oud 14-03-2011, 20:00
DmCraanen
DmCraanen is offline
veel voorspel en eerst zorgen dat je vriend zich comfortabeler voelt, aangezien hij nogal nerveus is. Ook zal hij zich schamen voor het probleempje dat hij heeft - probeer hem ervan te verzekeren dat het niet erg is dan zal het snel beter gaan. Als jullie allebei zeker zijn van je zaak, bouw het dan gewoon op en neem de tijd voor elkaar. focus niet op het daadwerkelijk seks hebben maar zie dat als onderdeel van al het andere, dan komt het helemaal goed! Als het daarna nog pijn doet, probeer dan heel langzaam - beetje bij beetje of hij verder kan. Ga ondertussen gewoon lekker door met zoenen en dergelijke maar laat hem wel dat beetje in jou. Dan kan je je comfortabeler gaan voelen waardoor hij makkelijker een klein stukje verder kan tot het helemaal gelukt is.
Oud 14-03-2011, 20:51
freezer
freezer is offline
Oke nee maar even serieus ik weet zelf helemaal nik servan natuurlijk maar miss. pijpen bestaat ook nog
Oud 14-03-2011, 21:00
Catch
Catch is offline
Het kan heel goed dat je nog wat smal bent doordat je seks niet gewend bent of wat gespannen bent. Als je het een beetje eng vindt of bang bent voor de pijn kun je je spieren onbewust aanspannen. Wat helpt is jezelf strelen op een fijne plaats zodat je je niet focust op een naar gevoel, of je juist focussen op het fijne gevoel dat je krijgt doordat hij in je komt. Maar goed, dan moet het wel deels prettig zijn en niet alleen maar pijnlijk.
Maar, je vagina moet misschien ook gewoon wennen aan zijn penis. Als ik een tijdje (laten we zeggen 2 weken) geen seks heb gehad, moet ik zelfs weer wennen en moet het voorzichtiger, en ik heb nu een paar jaar ervaring.

Dus blijf het gewoon zachtjes proberen en pijpen is dus geen vervanging van seks n.a.v. van freezer.
Oud 14-03-2011, 21:01
Thinus
Thinus is offline
Dat is kut.
Oud 14-03-2011, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Het kan heel goed dat je nog wat smal bent doordat je seks niet gewend bent of wat gespannen bent. Als je het een beetje eng vindt of bang bent voor de pijn kun je je spieren onbewust aanspannen. Wat helpt is jezelf strelen op een fijne plaats zodat je je niet focust op een naar gevoel, of je juist focussen op het fijne gevoel dat je krijgt doordat hij in je komt. Maar goed, dan moet het wel deels prettig zijn en niet alleen maar pijnlijk.
Maar, je vagina moet misschien ook gewoon wennen aan zijn penis. Als ik een tijdje (laten we zeggen 2 weken) geen seks heb gehad, moet ik zelfs weer wennen en moet het voorzichtiger, en ik heb nu een paar jaar ervaring.

Dus blijf het gewoon zachtjes proberen en pijpen is dus geen vervanging van seks n.a.v. van freezer.
Dit + je leeftijd... toen ik 16 was ging het ook totaal niet, het deed teveel pijn en bloedde gigantisch toen we probeerden toch door te drukken. Paar jaar later ging het prima. Dat was deels fysiek en deels mentaal, denk ik... weet je zeker dat je er klaar voor bent - en dan bedoel ik niet alleen 'ja ik ben volwassen genoeg', maar ook 'ja ik ben zo ontzettend geil dat ik er een komkommer in zou duwen als jouw piemel er nu niet in gaat'.
Oud 15-03-2011, 13:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gewoon even doorbijten. Ik had ook heel veel pijn de eerste paar keer, maar als je samen even doorzet, wordt het alleen maar lekkerder.

Ook is het belangrijk dat je ontspannen bent (door voorspel) en nat genoeg.
Oud 15-03-2011, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Gewoon even doorbijten. Ik had ook heel veel pijn de eerste paar keer, maar als je samen even doorzet, wordt het alleen maar lekkerder.

Ook is het belangrijk dat je ontspannen bent (door voorspel) en nat genoeg.
Dat jij die route hebt geaccepteerd, betekent niet dat die goed is En als je op kutjeprut begint, wordt het uiteraard alleen maar lekkerder. Ze moet wat meer geduld hebben in plaats van door te duwen.
Oud 15-03-2011, 16:32
Catch
Catch is offline
Soms als je doorzet bij pijn, die laten we zeggen, van 1 op 10 ongeveer een 4 voelt, kan het daarna wel lekker zijn. Maar ik ken meisjes die het echt uitgillen en niet verder kunnen. Als je dan gaat forceren gaat er echt huid stuk enzo bah. Dat is niet leuk
Geduld is dus ook een schone zaak.
Oud 15-03-2011, 18:00
Sandbak
Sandbak is offline
Alle topics lijken op elkaar. Geduld is bij de man en de vrouw nodig.
Oud 15-03-2011, 20:01
Pluis
Pluis is offline
dat wat er te smal is, is je bekkenbodem. En die is zo smal omdat je hem waarschijnlijk ongemerkt en onbedoeld aanspant. Omdat het bijvoorbeeld toch best spannend is. Om je bekkenbodem te kunnen ontspannen, is vooral voorspel belangrijk, en zorgen dat het allemaal nat genoeg is (evt met glijmiddel)
Oud 15-03-2011, 20:38
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Wat schijnt te kunnen helpen is om een kussen onder je billen te leggen, zodat je bekken wat hoger komen te liggen. Bij mij deed het eerst ook erg veel pijn, maar ik heb door de pijn weten te bijten en na een paar minuten ging het al beter. Ik zeg niet dat jij dit ook moet doen, misschien is jouw pijn heviger. Wat ik wel nog moet zeggen is dat het vooral met spanning te maken heeft, probeer je vooral mentaal te ontspannen, een diepe zucht te nemen en erom te lachen. Dan gaat het al snel beter.
Oud 15-03-2011, 20:57
Horsewhisperer
Oke, iedereen bedankt voor de tips
Volgende x ga ik proberen me volledig te ontspannen, en veel voorspel (;
En anders doorbijten denk ik dan maar!
Oud 16-03-2011, 01:24
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Dat is kut.
Oud 17-03-2011, 18:59
Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Hey,

Laatst was ik lekker bezig met mijn vriendje, en we besloten om 'het' te doen. Hij weet dat ik nog maagd ben, en hij vond het goed dat ik wou stoppen als het zeer deed. Maar zodra hij een condoom om heeft word zn lul slap, dus dat ging die dag niet door. De volgende dag waren we weer lekker bezig, besloten het weer te proberen. Maar toen ie weer een condoom om deed was zn lul weeeeeeeer slap, maar toen kreeg ie m gelukkig wel weer stijf. Nou, tweede poging dus. Maar hij paste er absoluut niet in ! Na 2 cm erin deed het echt zo zeer, en vroeg ik of ie wou stoppen. Is het normaal dat het zo zeer doet ? Of heb ik gwn een smal kutje ? Hij heeft trouwens ook niet zo'n kleine xD Daar kan het ook wel aan liggen. Maar kun je je vagina 'oprekken'? dat ie wat wijder word, dat ie er dan wel inpast ? tell me !
hoe groot was die van de jongen dan? want wat vind jij groot?
Oud 18-03-2011, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Gewoon even doorbijten. I
auw
Oud 20-03-2011, 15:23
joooooooooos
joooooooooos is offline
ik heb zeker 5 keer moeten proberen voor hij verder kon dan die enkele cm.. maar je mag het zeker niet forceren, experimenteer wat met elkaar, vingeren, hij zou je moeten stimuleren, beffen helpt heel goed en dan moet je net op het punt dat je denkt dat je gaat klaarkomen hem in je laten. Dan sta je al heel wat wijder open, glijmiddel helpt ook wel heel goed.
Oud 20-03-2011, 15:55
SuzyQ
SuzyQ is offline
Dat het te smal is is erg zeldzaam, waarschijnlijk was je gewoon wat te gespannen of niet opgewonden genoeg. Voorspel is vooral bij de eerste keer heel belangrijk, en als het niet lukt probeer je het de volgende keer gewoon weer! Het komt wel goed (:
Oud 24-03-2011, 13:00
Horsewhisperer
Afgelopen zondag hebben we het weer geprobeerd, het deed behoorlijk pijn, en eerst ging ie er ook niet helemaal in want dat deed gewoon te zeer. Toen is ie gewoon steeds een klein stukje verder gegaan, maar er zit een soort randje/vlies ofzo en als ie daar tegenaan komt doet het hartstikke zeer. Dus hij is niet al te ver gegaan. Maar op 't laatst voelde het al stukken beter gelukkig (:
Oud 29-03-2011, 11:41
xmalibu
xmalibu is offline
Hoe kan het dat hij meteen weer stijf wordt als hij een condoom omdeed? Dat heb ik nog nooit gehad..
Oud 29-03-2011, 11:42
xmalibu
xmalibu is offline
Oh misschien heb je wel vaginisme ofzo.
Oud 29-03-2011, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Hoe kan het dat hij meteen weer stijf wordt als hij een condoom omdeed? Dat heb ik nog nooit gehad..
Dat staat er niet.
Oud 20-04-2011, 16:01
rachelslag
rachelslag is offline
Citaat:
Dit + je leeftijd... toen ik 16 was ging het ook totaal niet, het deed teveel pijn en bloedde gigantisch toen we probeerden toch door te drukken. Paar jaar later ging het prima. Dat was deels fysiek en deels mentaal, denk ik... weet je zeker dat je er klaar voor bent - en dan bedoel ik niet alleen 'ja ik ben volwassen genoeg', maar ook 'ja ik ben zo ontzettend geil dat ik er een komkommer in zou duwen als jouw piemel er nu niet in gaat'.
OMG een komkommer??
Oud 23-04-2011, 21:33
Em.
Em. is offline
Graag een beetje serieus blijven, svp.

Ik denk trouwens niet dat de komkommer letterlijk bedoelt is @hierboven, meer ehm, figuurlijk?
Oud 25-04-2011, 00:13
Pimmilicious
Pimmilicious is offline
Haha, even lekker off-topic, maar de combinatie van je forumnaam + de naam van je topic deed me toch wel een beetje lachen ^ ^
Oud 25-04-2011, 12:25
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Haha, even lekker off-topic, maar de combinatie van je forumnaam + de naam van je topic deed me toch wel een beetje lachen ^ ^
HAHAHA goed gevonden.
Oud 25-04-2011, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Oud 25-04-2011, 21:47
Jefar
Jefar is offline
Dat heb je met paarden...
Oud 26-04-2011, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Dat heb je met paarden...
Mijn grootvader was volbloed fries.
Oud 26-04-2011, 19:42
Pluis
Pluis is offline
Nou vraagt Em jullie al om ontopic te posten, en toch gaan jullie door. De volgende die off-topic gaat heeft een waarschuwing aan z'n broek.
Oud 26-04-2011, 23:24
DoubleG
DoubleG is offline
Hm ik zal het korthouden.

Het glijmiddel van een condoom is niet het meest effectief. Zonder is ook beter voor de libido voor de man. o.a. langer een erectie.

1. Goed vochtig, in vormen van speeksel, glijmiddel of lichamelijke vochten(<- meest effectief. En ja mannen hebben ook voorvocht)
2 Ontspannen, de eerste keer, zelfs de 2e or 3de keer zal je vaginale spieren zich samentrekken als iets probeert naar binnen te gaan. Het is een instinct. Waarom? Al sla je me dood.
3 Neem de tijd. Allebei zoals eerder genoemd: Voorspel. Probeer echt in de 'mood' te komen. Vooral bij de vrouw is dit erg belangrijk. Tot het punt dat je het echt 'wil' if you get my drift.
4 Neem mij niet kwalijk voor de verwoording hiero. Maar voor de vriend, probeer hem er niet in te forceren. Speel wat met de penis zodat die goed geweekt wordt in het voorvocht en beetje bij beetje. Al is het eerst met de eikel laat de vagina gewent raken aan het feit dat er iets de wanden oprekt.

Tip: eerste keer werkt het beste zonder condoom. Maar, dit is niet veilig. Laat hem niet in je baarmoeder ejaculeren ten minste. Of ga de pil slikken.
Oud 27-04-2011, 09:56
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Laat hem niet in je baarmoeder ejaculeren ten minste.
Oh boy. Wil je dit nooit meer adviseren?
Oud 27-04-2011, 11:40
DoubleG
DoubleG is offline
De eerste keer, en het niet echt een advies meer een afrader. Afijn, as you wish.
Oud 27-04-2011, 11:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
De eerste keer, en het niet echt een advies meer een afrader. Afijn, as you wish.
Ook je eerste keer kun je soa's en zwangerschappen oplopen. Voor beide is klaarkomen niet vereist. Het is gewoon absoluut nooit veilig en dus een slecht advies.
Oud 27-04-2011, 12:36
Rationeel
Rationeel is offline
IN je baarmoeder ejaculeren ook echt. dat is seks op expertniveau hoor
Oud 27-04-2011, 15:07
Verwijderd
DoubleG heeft te veel hentai manga gelezen
Oud 29-04-2011, 00:38
Verwijderd
Citaat:
IN je baarmoeder ejaculeren ook echt. dat is seks op expertniveau hoor
Oud 30-04-2011, 00:04
DoubleG
DoubleG is offline
Citaat:
Ook je eerste keer kun je soa's en zwangerschappen oplopen. Voor beide is klaarkomen niet vereist. Het is gewoon absoluut nooit veilig en dus een slecht advies.
Ik zeg toch ook -niet-?
Oud 30-04-2011, 09:05
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Laat hem niet in je baarmoeder ejaculeren ten minste.
Hier staat dan wel een -niet-, maar alleen wat klaarkomen betreft. Dus wat je hier zegt is dat onveilige seks dus wel kan, zolang hij maar niet klaarkomt in haar 'baarmoeder'.
Wat DP probeerde aan te geven is dat het een slecht advies is omdat klaarkomen geen vereiste is voor het oplopen van SOA's of zwangerschappen. Dus al spuit hij op het bed/de muur/haar gezicht, ze kan alsnog een SOA of een zwangerschap hebben.
Oud 30-04-2011, 12:10
Em.
Em. is offline
Maar nu de TS het beginbericht heeft verwijdert, denk ik niet dat het topic nog veel nut heeft en lijkt het me een mooie tijd voor ' n slotje.
Topic gesloten

Regels voor berichten