Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
In je andere topic heb je het erover dat jullie een maand hebben, dit vind ik persoonlijk wel wat vroeg om al met ik hou van je te gaan strooien. Zoiets moet bijzonder zijn en blijven. Daarnaast ben ik van mening dat je op jonge leeftijd écht na een maand nog niet kan weten of je van iemand houdt of niet, je kan iemand leuk, lief vinden, je kunt helemaal smoor op iemand zijn, maar houden van gaat zoooooo veel dieper. Houden van is iemand volledig accepteren zoals hij/zij is (in mijn ogen althans) en na een maand heb je echt nog niet een goed beeld van elkaar, je doet nog constant moeite voor elkaar en pas later zul je ook negatieve trekjes ontdekken, en als je iemand dán nog net zo lief en leuk en alles vindt, dán hou je van elkaar imo.
||
Citaat:
![]() Ik zou het pas zeggen als je heeeeel zeker weet dat de ander jou nog heel lang samen met je zou willen zijn en jij nog heel lang met die ander samen wilt zijn (dus niet echt een leuke korte termijn iets, maar een relatie waarbij je ook al bezig bent met kijken naar de toekomst) |
![]() |
|
Mijn huidige vriend zei 't na twee weken al.. Ik kon 't niet echt serieus nemen natuurlijk, maar ik vond 't wel lief van 'm dat ie 't zei
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vroeg het me meer af. Houden van is idd iets heel diep. Maar ik vraag me af wanneer je dit in een relatie kan zeggen en dan inclusief de tijd van voor de relatie. Een persoon leer je eerst kennen. Klikt het en ben je beiden verliefd dan probeer je een relatie. Ligt er toch echt aan hoe lang je iemand kent vind ik. |
![]() |
|
geen idee, met mijn huidige vriendin was dat gevoel van bij elkaar horen er al direct, houden van kon niet langer uitblijven dan tot na de eerste ruzie.
|
Ik heb mijn 'vriend' leren kennen begin dit jaar in het buitenland, we waren echt gek op elkaar maar na 4 weken ging ik alweer weg. Ik ben blij dat hij, of ik het toen niet heeft gezegd omdat de situatie heel onzeker was ook al ging het zo goed samen. Nu heb ik nog steeds veel contact met hem en daarbij komen ook veel lieve woorden maar nog steeds vind ik het er niet bij horen dat we nu opeens zeggen dat we van elkaar houden. Als we elkaar weer zien, en het gaat weer zo geweldig samen dan zou ik het best kunnen gaan zeggen. We hebben elkaar in de tussentijd niet gezien maar ik denk dat de band echt nog wel sterker is geworden omdat we nog vrij veel contact hebben.
In het algemeen zeg ik het ook helemaal niet snel en vind het ook vervelend als een jongen dat wel doet. Ik zeg het dan ook alleen maar in een serieuze relatie en daarvan heb ik er eigenlijk ook maar eentje gehad.
||
Citaat:
![]() Ik ben er ook al best vroeg mee begonnen (toen we anderhalve maand/twee maanden hadden), maar dat was puur om het feit dat ik weet dat ik heel lang bij hem wil blijven en hij ook bij mij. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #8 Verwijderd | 406 | 07-02-2013 09:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Los geslagen gevoelens Viporizer | 2 | 19-10-2004 16:19 | |