Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zit wel een beetje vol deze maand, hebben jullie een voorkeur voor weekend of week? Zondag 15 mei kan ik en 24 mei ook. En verder zit ik eigenlijk al best wel vol ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het lieve adviezen, maar het gaat 'm niet worden. Ik pak zo een paar uurtjes slaap, dan sta ik morgen redelijk bijtijds op, ga morgenavond natuurlijk weer te laat naar bed, doe dan een paar uurtjes, ga werken, ga dan middagendutten en woensdagavond zit ik weer inhetzelfde vertyfte ritme als nu, want dan heb ik weer 6 dagen geen vroeg dienst en vooral veel feestjes
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Telefoontjes om half 6, awesome
![]() Het zou best gaaf zijn als m'n werk nu zou bellen of ik kan komen werken, dan moet ik wel doorhalen en heeft het ook nog nut, want dan verdien ik ook nog geld. Maar gek genoeg zijn mensen op mijn werk alleen in het weekend ziek, en op feestdagen, heel gek! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat trouwens wel charmant aan doorhalen is; op een bepaald moment, als je echt aan het eind zit, dan lijkt de wereld een beetje een surrealistische schemerwereld te worden waarin veel dingen gewoon langs je heen gaan. Alsof je "zweeft" en je focus maar op één ding kan zijn; randzaken lijken een soort van.. waas.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, bij mij is het eerder andersom, mijn hersenen maken overdag melatonine aan en 's nachts denken ze 'o het is donker, GO TIME'.
Ik zit er nu over te denken om gewoon één dag van de week te schrappen en een week van zes dagen te volgen. Zeg maar, dit: ![]() Volgens mij kan ik dan wel gewoon een regelmatig ritme hebben. Het valt zelfs prima te combineren met part-time werken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En dan eindelijk dat moment dat je gaat slapen en klokje-rond pakken. En dan sta je op. En dan is het "WHOA! Wat een energie!" Net een batterij; als je 'm helemaal leeg laat lopen en daarna weer oplaadt is het die dag genieten geblazen én je kunt je ritme meteen weer pakken
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: