Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2011, 03:40
Verwijderd
Proceed.

Laatst gewijzigd op 03-05-2011 om 03:46.
Advertentie
Oud 03-05-2011, 03:40
Verwijderd
Ah verdorie, ik was te laat!
Oud 03-05-2011, 03:43
Verwijderd
Maar dobermann je vrouw met een andere vrouw delen is dan weer geen probleem?
Oud 03-05-2011, 03:44
Verwijderd
Citaat:
Maar dobermann je vrouw met een andere vrouw delen is dan weer geen probleem?
Eh, nee. En ik vrees dat ik dit ook nog eens uit moet gaan leggen ook hè?
Oud 03-05-2011, 03:45
Verwijderd
Uiteraard!
Oud 03-05-2011, 03:46
Verwijderd
Duh.
Oud 03-05-2011, 03:46
Verwijderd
Ik moet momenteel even smakelijk hard lachen om mezelf trouwens.
Oud 03-05-2011, 03:47
Verwijderd
Citaat:
Ah verdorie, ik was te laat!
Aww. Ter troost mag dit topic wel jouw titel
Oud 03-05-2011, 03:47
Verwijderd
Nou kijk; een sausagefest is gewoon niet cool en niet erotisch en al helemaal niet als je als man je vriendin moet delen met een rivaliserende sausage. Vriendinnen horen maar één sausage tegelijk te hebben; die van hun vriend.

En ja, heel erg vreselijk testosteron en zo blablabla maar beter dan dit kan ik het niet verwoorden
Oud 03-05-2011, 03:48
Verwijderd
Citaat:
Aww. Ter troost mag dit topic wel jouw titel
Oud 03-05-2011, 03:50
Verwijderd
@Dobie je bent gewoon bang dat die andere sausage groter is dan jouw sausage.
Verwijderd
Citaat:
Ha, dat is dus écht niet de reden
Uice
Uice is offline
Maar goed, dan moeten we .sann maar weer eens meeten, Parapaard.
Oud 03-05-2011, 03:52
Verwijderd
Citaat:
Ha, dat is dus écht niet de reden
Oud 03-05-2011, 03:52
Verwijderd
Citaat:
Jaja! tofff.
Oud 03-05-2011, 03:54
Verwijderd
Citaat:
Dit is vrij frustrerend
Oud 03-05-2011, 03:55
Verwijderd
Citaat:
Dit is vrij frustrerend
Snap ik
Oud 03-05-2011, 03:58
Verwijderd
Citaat:
Snap ik
Kutwijf
Oud 03-05-2011, 03:59
Uice
Uice is offline
Dobermanns sasijs
Daarmee maak je de chicks het blijst
Oud 03-05-2011, 04:00
Verwijderd
Citaat:
Kutwijf
Gelukkig heb je al gezegd dat je dol op me bent, dus al te serieus kan ik dit niet nemen
Oud 03-05-2011, 04:00
Verwijderd
Aii 5 uur alweer
Oud 03-05-2011, 04:03
Verwijderd
Citaat:
Dobermanns sasijs
Le whut?

Citaat:
Gelukkig heb je al gezegd dat je dol op me bent, dus al te serieus kan ik dit niet nemen
Uhuh! Anders had ik het ook niet gezegd

Citaat:
Aii 5 uur alweer
Uhuh! Ik hoor alweer kutvogeltjes enthousiast vieren dat de zon vrij rap op komt Vrijwel altijd het teken dat je bij jezelf denkt "KAK ik had al tenminste een paar uur op bed moeten liggen!" maar ach. Gezelligheid kent geen tijd.
Oud 03-05-2011, 04:04
Verwijderd
Mja ik zag dat het in de verte al begint te schemeren. Niet goed. En over iets meer dan 24 uur gaat m'n wekker omdat ik dan moet werken, maar ik moet tussendoor nog 2 keer slapen
Oud 03-05-2011, 04:05
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Ben je even weg, word je meteen uitgemaakt voor paard Maar dat lijkt me prima, Uicenrups. Wanneer kun je zoal, Sanne? Dan komen we 'ns op de koffie.
Oud 03-05-2011, 04:06
Verwijderd
Beter sla je één keer slaap gewoon over dan! Protip van een ploegendienst-expert
Advertentie
Oud 03-05-2011, 04:07
Verwijderd
Citaat:
Dobermanns sasijs
Oh, ik snap 'm ook echt nu pas. Damn wat suck ik hard
Oud 03-05-2011, 04:09
Verwijderd
Citaat:

Ben je even weg, word je meteen uitgemaakt voor paard Maar dat lijkt me prima, Uicenrups. Wanneer kun je zoal, Sanne? Dan komen we 'ns op de koffie.
Oeh, jullie op de koffie, hoe sexy is dat!

Ik zit wel een beetje vol deze maand, hebben jullie een voorkeur voor weekend of week?

Zondag 15 mei kan ik en 24 mei ook. En verder zit ik eigenlijk al best wel vol 17 mei ben ik misschien in Amsterdam, wellicht valt er dan wat te combineren!
Oud 03-05-2011, 04:09
Verwijderd
Citaat:
Beter sla je één keer slaap gewoon over dan! Protip van een ploegendienst-expert
Ja, dat is goed advies. Je zit nu in zo'n grijze zone tussen twee 'ritmes', dan is het makkelijker om door te halen zodat je daarna meteen goed zit. Vooral je moet werken, anders kom je vlak daarvoor in de knoop, en dan is het van 'over 7 uur gaat mijn wekker en ik heb nog lang geen slaap'. Wat een veel vervelender iets is dan nu moeten doorhalen
Oud 03-05-2011, 04:10
Verwijderd
Ik zit vol goede adviezen
Oud 03-05-2011, 04:11
Verwijderd
Citaat:
Oeh, jullie op de koffie, hoe sexy is dat!

Ik zit wel een beetje vol deze maand, hebben jullie een voorkeur voor weekend of week?

Zondag 15 mei kan ik en 24 mei ook. En verder zit ik eigenlijk al best wel vol 17 mei ben ik misschien in Amsterdam, wellicht valt er dan wat te combineren!
Week, want OV! Maar jij kunt ook hier op de koffie, ja. 17 mei kan ik volgens mij wel, wat jij, Snoelius?
Oud 03-05-2011, 04:13
Verwijderd

Jezus wat lame Die adelaar kijkt zelf ook zo van 'shoot me, shoot me now'.
Oud 03-05-2011, 04:13
Verwijderd
Ik vind het lieve adviezen, maar het gaat 'm niet worden. Ik pak zo een paar uurtjes slaap, dan sta ik morgen redelijk bijtijds op, ga morgenavond natuurlijk weer te laat naar bed, doe dan een paar uurtjes, ga werken, ga dan middagendutten en woensdagavond zit ik weer inhetzelfde vertyfte ritme als nu, want dan heb ik weer 6 dagen geen vroeg dienst en vooral veel feestjes
Oud 03-05-2011, 04:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
Week, want OV! Maar jij kunt ook hier op de koffie, ja. 17 mei kan ik volgens mij wel, wat jij, Snoelius?
Prima.
Oud 03-05-2011, 04:15
Verwijderd
Geloof me; dat is een accident waiting to happen. Die "paar" uurtjes wordt gewoon acht uur en dan ben je nog verder van huis
Oud 03-05-2011, 04:15
Verwijderd
Gaaf, 17 mei wordt het dan. Maar ik weet nog niet of het dan middag of avond wordt ofzo, want ik weet eigenlijk niet echt wat mijn concrete plannen voor Amsterdam zijn. Ik pm jullie er nog wel even over.

Superleuk
Oud 03-05-2011, 04:16
Verwijderd
Citaat:
Geloof me; dat is een accident waiting to happen. Die "paar" uurtjes wordt gewoon acht uur en dan ben je nog verder van huis
Zo doe ik het altijd. En ja dat gaat fout, maar ik kan woensdagmiddag fijn slapen, dus /care!
Oud 03-05-2011, 04:19
Verwijderd
Nu ik de vogels vol overgave hoor fluiten twijfel ik trouwens toch een beetje over het doorhalen. Maar ik ben bang dat ik het dan rond 12 uur echt niet meer trek en dan ga slapen en dat m'n ritme dan helemaal weg & stuk is.
Oud 03-05-2011, 04:19
Verwijderd
Citaat:
Gaaf, 17 mei wordt het dan. Maar ik weet nog niet of het dan middag of avond wordt ofzo, want ik weet eigenlijk niet echt wat mijn concrete plannen voor Amsterdam zijn. Ik pm jullie er nog wel even over.

Superleuk
Ja, goede zaak
Oud 03-05-2011, 04:20
Verwijderd
Oei, telefoonnnnnn, brb.
Oud 03-05-2011, 04:23
Verwijderd
Telefoontjes om half 6, awesome

Het zou best gaaf zijn als m'n werk nu zou bellen of ik kan komen werken, dan moet ik wel doorhalen en heeft het ook nog nut, want dan verdien ik ook nog geld. Maar gek genoeg zijn mensen op mijn werk alleen in het weekend ziek, en op feestdagen, heel gek!
Oud 03-05-2011, 04:26
Verwijderd
Citaat:
Nu ik de vogels vol overgave hoor fluiten twijfel ik trouwens toch een beetje over het doorhalen. Maar ik ben bang dat ik het dan rond 12 uur echt niet meer trek en dan ga slapen en dat m'n ritme dan helemaal weg & stuk is.
Nuh-uh. Als het daglicht wordt gaat je lichaam ook over op dagmodus. Eventuele dipjes kun je prima pareren met een kop koffie of een blikje energydrink. Maar over het algemeen is daglicht voor je lichaam een teken van "HURRAH een nieuwe dag, houd maar op met de slaapstand want het is tijd om te KNALLUHHHHH"
Oud 03-05-2011, 04:27
Verwijderd
Citaat:
Nuh-uh. Als het daglicht wordt gaat je lichaam ook over op dagmodus. Eventuele dipjes kun je prima pareren met een kop koffie of een blikje energydrink. Maar over het algemeen is daglicht voor je lichaam een teken van "HURRAH een nieuwe dag, houd maar op met de slaapstand want het is tijd om te KNALLUHHHHH"
Oh ja, maar zo werkt het bij mij niet, want ik slaap dikwijls een groot deel van de dag
Oud 03-05-2011, 04:31
Verwijderd
Wat trouwens wel charmant aan doorhalen is; op een bepaald moment, als je echt aan het eind zit, dan lijkt de wereld een beetje een surrealistische schemerwereld te worden waarin veel dingen gewoon langs je heen gaan. Alsof je "zweeft" en je focus maar op één ding kan zijn; randzaken lijken een soort van.. waas.
Oud 03-05-2011, 04:34
Verwijderd
Ja, bij mij is het eerder andersom, mijn hersenen maken overdag melatonine aan en 's nachts denken ze 'o het is donker, GO TIME'.

Ik zit er nu over te denken om gewoon één dag van de week te schrappen en een week van zes dagen te volgen. Zeg maar, dit:

Volgens mij kan ik dan wel gewoon een regelmatig ritme hebben. Het valt zelfs prima te combineren met part-time werken.
Oud 03-05-2011, 04:35
Verwijderd
En dan eindelijk dat moment dat je gaat slapen en klokje-rond pakken. En dan sta je op. En dan is het "WHOA! Wat een energie!" Net een batterij; als je 'm helemaal leeg laat lopen en daarna weer oplaadt is het die dag genieten geblazen én je kunt je ritme meteen weer pakken
Oud 03-05-2011, 04:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, bij mij is het eerder andersom, mijn hersenen maken overdag melatonine aan en 's nachts denken ze 'o het is donker, GO TIME'.

Ik zit er nu over te denken om gewoon één dag van de week te schrappen en een week van zes dagen te volgen. Zeg maar, dit:

[afbeelding]

Volgens mij kan ik dan wel gewoon een regelmatig ritme hebben. Het valt zelfs prima te combineren met part-time werken.
Mijn grootste probleem is dat ik of om 6.30 moet beginnen op mijn werk of om 14.30. Met wat gereken zou ik ook wel een raar ritme kunnen hebben, maar mijn sociale leven is dan weer niet handig, want die mensen doen wel gewoon 'normaal'.
Oud 03-05-2011, 04:40
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

XKCD is zó geniaal
Oud 03-05-2011, 04:47
Verwijderd
Maar eh, toch maar eens nog snel een paar uurtjes slaap pakken. Nighty-night schatjes!
Oud 03-05-2011, 04:48
Verwijderd
Ik duik er ook nog even een paar uur in. Trusten para. En wellicht Uice als die nog meeleest. Kusjes.
Oud 03-05-2011, 04:52
Verwijderd
Uice is ook gaan slapen, hij was degene die belde net.

Maar welterusten, beiden Dan ga ik maar eens productief doen en wat gaan tekenen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten