Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een tijdschrift aangeeft moet je niet geloven vind ik. In een tijdschrift is er meestal één uiterste kant, en een andere uiterste kant en geen middenweg. Maargoed, dat zijn mijn ervaringen.
Reageer je bot als iemand wat tegen je zegt? Jaag je ze op die manier weg? Of straalt je uiterlijk negativiteit uit? Als het het laatste is dan zou je misschien wat aan je kleding en/of haar en make-up kunnen veranderen. Is het een reactie op anderen, dan zou je dat moeten proberen te veranderen. Als je dat wilt dan natuurlijk. |
![]() |
|
Een heel interessante filosofische uitspraak: Nothing it true, everything is permitted. Beetje vreemd om uit te leggen. Maargoed, punt is, omdat het ergens staat geschreven, or wordt geconstateerd door iemand betekend niet dat het zo is!
Negtieve uitstraling is een beetje vaag, niet zo zeer omdat het jou betreft omdat het een persoonlijke opinie is. Omdat de een jou uitstraling wat minder vind, betekend dat niet dat het zo voor iedereen is. Dat je misschien wat afstandelijk bent naar anderen, kan. Kledingdracht zegt niets over een persoon. Mensen die liever naar een masker kijken dan naar het gezicht erachter zijn in mijn perspectief niet erg briljant. Probeer altijd jezelf te zijn, je zegt dat je bot over komt bij anderen. Maar heb je dit ook gevraagd aan hen? Nogmaals probeer jezelf. Ze kunnen beter van de persoon genieten die je bent dan dat je je voordoet. En maak je niet druk, je zit nog een levensfase waar dit soort dingen niet vreemd zijn. Zorgen maken hoeft dus niet
Laatst gewijzigd op 08-05-2011 om 00:51. |
![]() |
|
Ben je je bewust hoe je je negatieve uitstraling "doet"? Ligt het aan je lichaamshouding, je gezichtsuitdrukking. Hoe je jezelf uitdrukt als je praat. En dat is inderdaad zeer onderheven aan de mening van anderen. Als jij je zelf niet zo voelt, zou ik me er al een stuk minder druk om maken. Voel je je wel zo, is het de vraag of je er de energie in wìl steken om mensen op andere gedachten te brengen. Dat laatste vind ik trouwens ook gelden voor als je je niet zo voelt. Tenzij je echt veel last van hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Iedereen heeft wel iets negatiefs kwa gedrag tegen anderen. en als je vaak zwart draagt betekent dat niet dat je wereld zwart is.
Het beste middel is dat je er gewoon niet druk over maakt. blijf je zelf en wat zo'n tijdschrift zegt is nog minder waar dan je horoscoop. Succes! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Fotoboek en het beleid daarvan Verwijderd | 120 | 26-06-2007 16:17 | |
Psychologie |
Beoordeel jij mensen op hun uiterlijk? rlyeh | 82 | 06-03-2007 13:25 | |
Psychologie |
liefdes paradox Romance | 9 | 18-10-2004 17:51 | |
Liefde & Relatie |
Wat klopt hier niet? Wie legt me dit uit? Mark Almighty | 40 | 26-05-2004 10:28 | |
Psychologie |
Uitstraling Verwijderd | 11 | 18-09-2002 21:44 | |
Liefde & Relatie |
"Onzekere meisjes zijn schattiger dan zekere meisjes."? Rhinus | 107 | 20-07-2002 17:25 |