Oh @Quis, Roos werkt in een board/surfshop, misschien kun je daar kijken.
Hebben ze daar andere dingen dan op de webstites van al die winkels denk je? Hmm. Waar is ie? Kan volgende week wel met mijn moeder gaan, als ze komt, hebben we ook wat te doen.
Hebben ze daar andere dingen dan op de webstites van al die winkels denk je? Hmm. Waar is ie? Kan volgende week wel met mijn moeder gaan, als ze komt, hebben we ook wat te doen.
Ik zie het nut er niet van in als mijn moeder het toch nog doet zo lang ik op mezelf woon! Die 3 weken dat ik alleen thuis ben red ik makkelijk als alles van tevoren gewassen is
Frederik and Gerrit Braun, energetic twin brothers with no shortage of dreams, have just finished construction of the world’s largest model airport. With 40,000 lights, 15,000 figurines, 500 cars, 10,000 trees, 50 trains, 1000 wagons, 100 signals, 200 switches, 300 buildings and 40 planes, Knuffingen Airport is both a wonder to behold as well as a technological tour de force. The best part of Knuffingen is that it’s alive. Forty planes and 90 vehicles move about autonomously. Located in Hamburg, Germany, the model is based on Hamburg Airport.
The airport, roughly 150 square meters (over 1,600 square feet), is breathtaking to behold. But the Brauns’ masterpiece is even more than an autonomous feast for the eyes: it’s interactive. Visitors can push buttons on the railing surrounding the model airport to induce up to 11 different programmed scenarios. A visitor who pushes the button labeled “Fire incident” will see smoke begin to billow out of a house, and then actual flames. The fire house will sound the alarm and begin flashing its lights. Moments later the fire brigade–3-4 vehicles located randomly about the airport–will turn on their lights and start heading towards the fire. At intersections the fire engines will sound their horns and cars will yield the right of way. Meanwhile the fire grows bigger! After the fire engines converge on the burning house the PC decides whether or not the fire has been successfully put out. If not, another alarm is sounded and additional fire engines (up to 35!) from the neighborhood come to the rescue.
Ik zie het nut er niet van in als mijn moeder het toch nog doet zo lang ik op mezelf woon! Die 3 weken dat ik alleen thuis ben red ik makkelijk als alles van tevoren gewassen is
Tuurlijk, iedere man heeft zijn gevoelige snaren. Als ik maar mannenschoenen mag blijven dragen en ehh, andere mannelijke dingen mag blijven doen, waar ik nu even niet op kom maar ze zijn er vast!
Oh. Ja, ergens snap ik wel wat je bedoelt; ik zou zelf ook niet in een speedo willen rondsjokken. Maar ik vind dit wel een beetje mannelijk staan.
Er is niet echt iets anders he. Het ''vrouwelijke'' zit hem in alle roze varianten met mega bloemen erop. En rokjes gaat nu eenmaal niet.
Edit: en ach, ik ben klein en heb heupen en lang haar en zelfs een beetje tet, dus voor man zal niemand me aanzien.
Tuurlijk, iedere man heeft zijn gevoelige snaren. Als ik maar mannenschoenen mag blijven dragen en ehh, andere mannelijke dingen mag blijven doen, waar ik nu even niet op kom maar ze zijn er vast!
Er is niet echt iets anders he. Het ''vrouwelijke'' zit hem in alle roze varianten met mega bloemen erop. En rokjes gaat nu eenmaal niet.
Edit: en ach, ik ben klein en heb heupen en lang haar en zelfs een beetje tet, dus voor man zal niemand me aanzien.
Oh ik ben dan wel echt een awesome man ja. Mét gevoel. Wow <3.