Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2002, 14:44
Da Girl
Da Girl is offline
Hoe kan je littekens verwijderen of vervagen?

Laatst gewijzigd op 18-09-2018 om 14:26.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 15:30
mathfreak
mathfreak is offline
Misschien vind je hier wat je zoekt: http://forum.scholieren.com/showthre...ekens+weghalen
Oud 10-08-2002, 19:23
blutske
blutske is offline
Uit je berichtje is niet duidelijk waar je die littekens van hebt. Zelf heb ik 3 grote littekens van enkele hartoperaties, maar in mijn geval zou ik ze niet weg willen halen omdat het een deel van mijn leven en van mijzelf is. Als je ze weg wilt halen zou ik eens gewoon naar de dokter bellen ofzo en die zal je vast wel ddoor kunnen sturen. Je kunt ze door bijv. laseren weg laten halen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 11:00
ekki
ekki is offline
als ze klein zijn kan je ze een klein beetje verminderen door 3x per dag met calendulan zalf te 'masseren'.

wie weet helpt het.

succes!

ohja, verder natuurlijk plastische chirurgie, maar da's best duur als ze het niet vergoeden.
Oud 15-08-2002, 12:48
blutske
blutske is offline
Ja, calendulan zalf werkt inderdaad, dat heb ik er, toen mijn littekens nog erg rood enz waren , er ook op gedaan.
En anders moet je gewoon geduld hebben, of een dure ingreep laten doen, zodat ze vervagen. als het echte littekens zijn krijg je ze nooit helemaal weg, behalve met laseren ofzo. (erg duur!) maar sommige hele kleine littekens kunnen welles weggaan
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten