Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb zelf toen ik 14 was een relatie gehad met een jongen van 17. Nu ben ik een vroege leerling en zat ik dus al met mensen van 15/16 jaar in de klas. Ik ging dus altijd al om met oudere mensen. Maar ik zelf vind leeftijd niet eens het grote dilemma.. Het is meer dat zo'n meisje klaar moet zijn voor de dingen waar jij behoefte aan zou kunnen hebben. Op sexueel gebied vooral. En je hebt natuurlijk altijd de omgeving die negatief kan reageren over jullie relatie. Daar zou je ook op moeten voorbereid zijn. Bij mij en mijn ex waren mijn ouders eerst ook niet zo blij met hem.
Succes |
![]() |
||
Citaat:
Van meisjes hoor je ook altijd dat ze oudere jongens leuker vinden dan jongens van hun eigen leeftijd. Om te zorgen dat meisjes een relatie krijgen met een oudere jongen, moet er natuurlijk ook een jongen zijn die zich aangetrokken voelt tot jongere meisjes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hoi, ik ben een jongen van 13 en ik ben al een tijdje verliefd op een meisje die 14 is, ( ze is om precies te zijn 13 maanden ouder dan mij ), we praten best vaak met elkaar als ik haar tegenkom enzo, maar zou het een probleem zijn dat ik als jongen 13 maanden jonger ben dan haar?
Ik vraag me namelijk heel erg af of zei dat een probleem zou vinden. groeten,, Rick |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |