Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2011, 16:06
Verwijderd
Ik ga met de hele 3e klassers naar de Ardennen. We gaan kajakken en ik moet in badkleding. ik heb hier grote problemen mee, omdat ik jaren ben gepest en erg onzeker ben over mijn lichaam. ik ben ook te zwaar. !!! wat moet ik doen!!!!!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 16:13
Pluis
Pluis is offline
een t-shirt en een surfshort over je badpak aandoen, dan zijn alle schaambare onderdelen mooi bedekt, en er is geen leraar die het in z'n hoofd haalt om je uit die kleren te praten. En anders kan je altijd nog zeggen dat je snel verbrandt en daarom je lijf wil beschermen tegen de zon met een t-shirt.
Oud 31-05-2011, 17:51
Verwijderd
pluis je bent een schat!!!

dat van snel verbranden is een erg goede, volgens mij krijgen we alleen een zwemvestje aan . ,aar t-shirt is een erg goede !!

graag nog meer tips!!

THANXX
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 21:52
Balance
Balance is offline
Met een zwemvest wordt ook al een hoop bedekt.
Verder is je houding minstens zo belangrijk als hoe dik je bent. Als je er onzeker bij gaat staan (ineengedoken, jezelf bedekkend, etc.) dan zal je al snel een stuk minder mooi overkomen, dan als je er gewoon staat van 'dit ben ik en als het je niet bevalt heb je pech'. Dus laat zo'n leuke dag niet verknallen en doe gewoon waar je zin in hebt. Dan zal het voor anderen ook al gauw niet interessant zijn om naar jouw mindere lichaamsdelen te kijken.
Oud 01-06-2011, 06:12
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik ga met de hele 3e klassers naar de Ardennen. We gaan kajakken en ik moet in badkleding. ik heb hier grote problemen mee, omdat ik jaren ben gepest en erg onzeker ben over mijn lichaam. ik ben ook te zwaar. !!! wat moet ik doen!!!!!
Misschien moet je je gewoon niet al te veel van de rest aantrekken en plezier hebben in dat wat je doet, i.p.v. te stressen over wat anderen van je zullen vinden...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2011, 22:18
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
MIsschien kun je kijken voor zo'n zwembroek? t moet natuurlijk wel een beeetje staan.
En als je echt niet wilt, kunnen ze je niet verplichten toch?
maar wss krijg je dan wel vragen van je klasgenoten.
Je kan ook nog zeggen dat je uit moet kijken vanwegen een oorontsteking, maaaaar liegen is slecht

als je zegt dat je snel verbrand is t misschien ook wel slim om je in te smeren, lijkt het nog echter. is sowieso wel slim eigenlijk

Succes in iedergeval, ik ken je probleem
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten