![]() |
|
Bij mij ging het helemaal super naar mijn idee, bij jullie?
Antwoorden: http://havovwo.nl/havo/hen/bestanden/hen11iant.pdf Ik heb 36 punten XD
Laatst gewijzigd op 20-05-2011 om 16:13. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Engels is wel altijd mijn beste vak geweest hoor. Ik ben goed in de taalvakken maar ben daarentegen nogal slecht in wiskunde en andere exacte vakken. :') Mijn oma is ook Brits en kan bijna geen Nederlands enzo. Ik had wel verwacht een hoog cijfer te halen, maar dan eerder een 8 ofzo. Heb nog eens gekeken naar het correctievoorschrift en ik heb volgens mij toch echt een 10. Ik zal wel zien of het inderdaad klopt 16 juni. ![]() Wel handig trouwens, aangezien ik in september begin met een studie om leraar Engels te worden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vond ik sommige vragen (sorry, heb ik op dit moment geen concrete voorbeelden van) wat meer naar het vak Nederlands neigen dan naar Engels. Geen echt Engels examen zoals ik gewend ben, als je het mij vraagt. |
![]() |
||
Citaat:
Ook vond ik de vragen zoals je zegt soms wat meer naar Nederlands neigen, bijvoorbeeld vraag 34: 'Which of the following quotations is not ironic in tone?'. En laat dat nou net niet m'n beste kant zijn. ^^ Had iets van 25 punten, niet heel goed, maar met een redelijke normering is het te doen. |
![]() |
|
![]() |
30 punten hier...niet tevreden mee en ga het waarschijnlijk herkansen D:
Maar uhm die ene tekst van railroad vond ik ook kut x; had daar die vraag fout die over dat ''to have an axe to grind'' ging..die eerste vraag van de tekst was dat. Mijn woordenboek zei iets met ''eigen belangen'', waardoor ik dacht dat ze bang waren voor die politieagent of wat was het...in plaats van gewoon logisch na te denken dat ''om de verkeerde redenen'' goed was x.x; En meer van deze stomme foutjes... Vooral de laatste twee vragen was mijn concentratie zo weg. En nog wat! Bij een vraag had ik ''onjuist'' en ''juist'' gebruikt, in plaats van ''wel'' en ''niet''... had ze wel allemaal goed Dx Zou dit gwn fout geteld worden? |
![]() |
|
Dat wordt fout gerekend tenzij je een hele leuke corrector hebt. je moet éxact doen wat er staat.
Ik ken een verhaal van iemand die had in plaats van goed of fout overal: true en false neergezet, ALLES was fout. echt ALLES. En het ergste is, je eigen docent kan er niets aan doen als de 2e corrector het fout rekent. Da's echt heel vervelend want die 2e corrector leeft ook alleen maar het correctiemodel na.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|