Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik snap natuurlijk dat een nieuwe relatie niet werkt, en ook niet wil. Hier moet wat tussen zetten en ik zal haar natuurlijk beter moet leren kennen. Bedankt voor jullie reacties. |
![]() |
|
Het lijkt me dat voor jou de relatie waar je in zit niet een relatie is waar je in wil zitten. Dat gaat zij ook voelen en dan wordt alles alleen nog maar erger.. Het lijkt mij het handigst om het uit te maken als ik het zo lees, ik denk dat dat uiteindelijk voor haar ook handiger is.
Wat dat andere meisje betreft.. leuk voor je ![]()
|
![]() |
Dat snap ik heel goed! Ik sta ook vast in mijn besluit en ga het uitmaken. Ik weet alleen niet het juiste moment (dat is er nooit natuurlijk) maar vandaag is ze jarig en zondag wil ze iets vieren met onze ouders. Ook hadden we een vakantie gepland, die zal niet doorgaaan... Iemand tips om zo iets nog op te lossen
![]() Bedankt voor jullie reactie, ben jullie dankbaar!!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat je relatie gedoemd is, lijkt me duidelijk, want jij hebt er totaal geen zin meer in. Direct uitmaken, dus. Maar dat je ondertussen al zulk contact hebt met die andere dame, dat vind ik niet kunnen. Wees een heer en maak het uit met je vriendin voor je met een nieuw persoon aanpapt, of je die nu al leuk vond of niet. Dat is gewoon netjes. Rysair kletst dus uit zijn nek; dat is de hufterigste oplossing ooit. Wat tijd betreft: maak het nu uit! Je zult je net zo schuldig voelen als jij leuk zit te doen op haar verjaardag terwijl je al weet dat je het uit gaat maken. Bovendien, als zij achteraf hoort dat jij alleen maar leuk zat te doen omdat je toch al wist dat je het uit zou maken, is haar verjaardag toch al verpest. |
![]() |
|
![]() |
Als ik dit zo lees, komt het op mij over alsof je een beetje klaar bent met je vriendin. Niet langer mee doorgaan dus, jullie zullen er allebei alleen maar ongelukkiger van worden. (Tenminste als je echt klaar met haar bent he, als je nog steeds echt verliefd ben, heb ik niks gezegd
![]() Wat het andere meisje betreft: Vind je haar alleen aantrekkelijk of vind je haar persoonlijkheid ook nog leuk? Dat zou ik namelijk eerst even uit gaan zoeken, want omdat je schreef dat jullie altijd een beetje afstandelijk waren denk ik niet dat je haar al echt kent. Vind je haar dan nog steeds leuk, spreek dan eens wat vaker af en kijk wat er gaat gebeuren. Wat ik in ieder geval niet zou doen is van de ene vriendin naar de andere springen, neem eerst wat rust ![]() Anyway wat je zeker niet moet doen is achter je huidige vriendin haar rug om afspreken met deze nieuwe vriendin. Dat is gewoon laag en je maakt er zeker geen vrienden mee. Vroeg of laat lekt het toch een keer uit en dat wil je niet. En wat betreft het uitmaken, wat ik dus net lees dat je gaat doen: Doe het zo snel mogelijk!! Maakt niet uit of het vlak voor haar verjaardag is of whatever, maak het uit!!! |
![]() |
||
Citaat:
Maar als je het uit maakt vóór d'r verjaardag, heeft ze wel een kutdag ws. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hallo,
Even een update.. Ik heb het vanavond uitgemaakt, hoe moeilijk ik het ook vond. Ik voel me nu wel goed erdoor. Ik heb het haar verteld, ze begon natuurlijk helemaal te huilen en was kwaad, ze snapte het niet en vond dat ik haar aan het lijntje gehouden had. Ik moest het tegen haar moeder vertellen en die reageerde in eerste instantie aardig maar toen ze erbij kwam begon zei ook te zeggen van niet netjes hier en daar. Ik was een achterbakse lul en snapte er niks van. De ouders van haar weten niet hoe zei tegen mij deed tijdens het uitgaan en andere gelegenheden. Gelukkig mijn vrienden wel, hierdoor voel ik me kut dat ik zo uitgemaakt word. Maar goed ik heb schijnbaar haar leven verpest en wilt mij nooit meer zien. Het is jammer, maar toch ben ik blij dat ik de stap heb gezet. Groetjessssss |
![]() |
|
![]() |
Voorlopig nog even niet, misschien tijdens het uitgaan weer
![]() ![]() Ik ben nu bezig met het annuleren van onze vakantie op grond van verbreking van relatie, met mijn wetboek moet dat wel lukken haha Bedankt voor jullie reacties!!!! Groetjesss |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefdesprobleem Verwijderd | 30 | 03-01-2005 09:24 | |
Liefde & Relatie |
Crazy for this girl Sithan | 56 | 10-01-2004 17:12 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Liefde & Relatie |
Is dit een reden om het uit te maken ? Mss Maddocks | 19 | 23-05-2003 20:06 | |
Psychologie |
proberen te voelen hoe iemand anders zich voelt?! framboosje | 4 | 06-02-2003 17:14 | |
Liefde & Relatie |
voel me ff slecht, maar heb raad nodig! lieve | 13 | 27-12-2002 22:17 |