Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2011, 21:29
Diamera
Diamera is offline
Hallo iedereen, ik heb een vraag en hoop dat iemand me kan helpen of een oplossing weet. In msn messenger kun je je schermnaam een kleurtje geven. Dat had ik echt maanden geleden gedaan, maar nu wil ik het gewoon weer zwart omdat je in nieuwere versies de kleur niet meer ziet maar alleen van die codes, bijv. [c=10]naam[/c=31]. Ik vind dat irritant, maar als ik mijn naam dus gewoon weer zwart maak, zie ik het wel bovenin mijn scherm in dat balkje waar je je naam kunt veranderen, maar anderen zien nog steeds die kleurcodes en als ik mezelf toevoeg zie ik ook nog gewoon een naam met een kleurtje.

Hoe kan dat? Weet iemand hoe ik het weer normaal krijg? Want op de laptop met een nieuwere versie zie ik dan ook mijn eigen naam met kleurcodes, terwijl ik hem toch echt normaal heb gemaakt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2011, 22:17
WolterB
WolterB is offline
Volgens mij moet je daarvoor Messenger Plus! hebben
Oud 05-06-2011, 22:44
Diamera
Diamera is offline
Ja die had ik al maar ik heb nu ook nog even de nieuwste (uit jouw link) gedownload en opnieuw geprobeerd, maar nog steeds lijkt ie de wijzigingen niet door te voeren. Alleen in mijn eigen balkje, maar niet in de contactpersonenlijst, zowel die van messenger zelf als die van hotmail. Ook niet als ik opnieuw opstart. Weet je misschien waar dat aan ligt?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 08:48
freyk
freyk is offline
En als je nickname wijzigd bij op profiel pagina van msn live?
Oud 06-06-2011, 13:07
Diamera
Diamera is offline
Ja dat heb ik gedaan, daar is ie ook gewoon normaal maar weer alleen in het balkje waar je hem kunt wijzigen. Als ik mezelf in mijn lijst zet als contactpersoon, zie ik gewoon weer die tekens.

En met de Help van Windows Live onderin kom ik ook niet echt verder, kan ik ze niet rechtstreeks mailen waarom het niet meer werkt?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 17:48
freyk
freyk is offline
Ik weet nog niet wat je bedoelt.

Je nickname wijzig je door in te loggen op de profiel pagina > rechtsbovenin op "profiel" > links "details" > En dan kan je boven je avatar (wat een beetje in het midden staat) op je nickname aanpassen door op "bewerken" te klikken.

Of bedoel je iets anders. Maak dan even een screenshotje en plaats deze hier.
Oud 06-06-2011, 19:09
Diamera
Diamera is offline
Ja mijn profielnaam is gewoon normaal. In de nieuwe messenger is dat ook de naam die ik van mezelf zie als ik praat in messenger. Maar op de andere computer zit een oudere messenger en daar kun je bovenin nog je naam veranderen, ook met kleurtjes dus. En dat werkt ook niet, anderen en ikzelf zien mijn naam nog steeds met kleurcodes als ik hem zwart heb gemaakt, behalve dus in dat balkje bovenin waar ik hem gewoon zwart zie.

Dat zal ik ook nog wel even op een screenshot doen maar die pc start zo sloom, dus dat doe ik later wel.

Die rode vlekken zijn dingetjes die ik er even uit heb gehaald voor de privacy
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Messenger1.png (122.6 KB, 2x gelezen)

Laatst gewijzigd op 13-11-2011 om 20:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten