Advertentie | |
|
![]() |
|
@ Nooooodles:
Neeeeee! Je snapt me helemaal verkeerd ![]() Ik zeg dat je biologisch gezien een man bent als je een kind hebt gemaakt. Punt. En jij zei 'man, huhu' waarmee je impliceert dat iemand op z'n 12e nog behoorlijk kinderachtig kan zijn, ook al heeft ie een kind gemaakt. Ik wilde jou toen een beetje plagen door te zeggen dat jij op je 25e ook nog behoorlijk kinderachtig was, vandaar mijn opmerking. En sindsdien heb ik je niet gezien, dus misschien ben je nu niét meer kinderachtig. Zo.
|
Steef: ja daarom nu de 3 fase pil, die gaat van licht naar zwaar. Maar die kun je maar 2 weken doorslikken en dan moet je de helft van de strip weggooien.
Snoopy: ik blijf liever aan de pil (ik schreef pik, huhu) ![]() Queasy: niet zwaar. Heb alleen altijd buikpijn, maar dat is niet zo erg. Dan weet ik wanneer en van welke kant het komt (tmi?) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Stefenootje 56
Dobermann 49 Michelangelo 46 Rationeel 45 Absinthe 44 Noedelhap 37 Sherlock 24 Uice 23 Volkert 22 Thomasvan'taug 22 bloemmetje97 21 snoopy 18 Quis 2.0 15 Carn 15 Martiño 14 .sann 13 Paranoide 12 Moz 6 Calculi yukon 4 Sarah 3 Schrödinger 3 Lorelei 2 Little Phoebe 2 Pippeloen 1 lentekriebel 1 Azèche 1 Queasy 1 Brenda97 1 ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Weet verder niet hoe of wat hoor, maar het lijkt me een onhandige manier van regelmaat hebben. Ik heb niemand om zwanger van te raken, dus daar gaat het me niet om.
||
Citaat:
|
|