Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2011, 09:07
bnn_ynwa
bnn_ynwa is offline
BNN heeft een wedstrijd uitgescheven voor het bedenken van een programmaformat.
Uit de meer dan 400 inzendingen zijn door een vakjury 6 genomineerden uitgekozen.

Ik heb een idee ingestuurd en dit programma heet You'll Never Walk Alone. En ben 1 van de genomineerde. Het idee van het programma:
In dit programma gaan tien hooligans van 10 verschillende clubs voor een aantal weken samen wonen in een huis. Door middel van uitdagende opdrachten zullen de hooligans moeten samenwerken met elkaar en de zullen ze de haat tussen de supporters moeten vergeten. Alleen door samen te werken kun je winnen. Dit programma moet de haat tussen hooligans weg zien te nemen.

Als dit idee de meeste stemmen krijgt komt het volgend jaar op TV.
Wat zouden jullie voor programma willen bedenken?

Laatst gewijzigd op 30-05-2011 om 14:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2011, 14:06
Verwijderd
Dit zou ik géénéens willen zien.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 14:16
Carn
Carn is offline
Klote BNN met maatschappelijk verantwoorde programma's
Oud 30-05-2011, 14:19
Verwijderd
Ik vind 'truman' het leukste idee dat erbij staat.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 14:21
Verwijderd
Ik vind het wel leuk als we van dit topic een tv-programma-ideeëntopic maken.

Ik zou wel een programma willen waarin ze gewoon alleen maar dingen filmen met soms een leuk muziekje eronder. Geen commentaar en ook geen verhaallijn. Gewoon, een aquarium, een restaurant, mensen op straat, huiskamers, bossen in de herfst, kerkmissen, collectes, wat dan ook. Wel met omgevingsgeluiden. En dat de mensen die je filmt, afgeluisterd worden. <3 Niet iets om heel lang te kijken, maar gewoon, een soort down-tv, zeg maar. Of dat je gewoon intussen gaat breien/een boek lezen/strijken. Dat lijkt me wel gezellig.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 14:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
tl;dr
Oud 30-05-2011, 14:24
Verwijderd
Ik vind het idee van Azčche wel heel goed. Dus bij deze.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 14:28
Verwijderd
Citaat:

Ik zou wel een programma willen waarin ze gewoon alleen maar dingen filmen met soms een leuk muziekje eronder. Geen commentaar en ook geen verhaallijn. Gewoon, een aquarium, een restaurant, mensen op straat, huiskamers, bossen in de herfst, kerkmissen, collectes, wat dan ook. Wel met omgevingsgeluiden. En dat de mensen die je filmt, afgeluisterd worden. <3 Niet iets om heel lang te kijken, maar gewoon, een soort down-tv, zeg maar. Of dat je gewoon intussen gaat breien/een boek lezen/strijken. Dat lijkt me wel gezellig.

Dat vind ik meer iets voor een zender, zie ik wel eens in afhaalrestaurantjes dönerzaken
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 14:28
Carn
Carn is offline
Citaat:

Genoeg webcams die dat nonstop uitzenden .
Oud 30-05-2011, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik meer iets voor een zender, zie ik wel eens in afhaalrestaurantjes dönerzaken
Jaaaa, een zender met doorlopende beeldjes! Bestaat zoiets al? Of hebben ze dan gewoon Turkse soaps met het geluid uit?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 14:29
Verwijderd
Hadden we nu maar een subforum speciaal voor tv-gerelateerde zaken :kinwrijf:
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 14:32
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 14:35
Carn
Carn is offline
ja inderdaad, dit topic hoort helemaal niet op DK!
Oud 30-05-2011, 14:39
Röps
Röps is offline
TS had het sowieso ook al daar gepost xD
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 14:48
TopDrop
TopDrop is offline
Een tvshow waarin (ex-)politici het spel moeten zien te winnen door zoveel mogelijk (misschien enigszins vereenvoudigde) maatschappelijk relevante kwesties op te lossen. Dit kan bijna niet anders dan door (je houdt het niet voor mogelijk) met elkaar samen te werken. Het spel is een soort (versimpelde en versnelde) simulatie van de werkelijkheid, waarin gemaakte politieke beslissingen direct invloed hebben op de gesimuleerde maatschappij. Na elke ronde worden de genomen beslissingen verwerkt, en wordt er in de volgende ronde direct weer op de uitkomst daarvan gereageerd.
Oud 30-05-2011, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het wel een leuk idee ondanks het bestaan van dat subforum.
Maar als jullie een slotje willen, ook prima.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het wel een leuk idee ondanks het bestaan van dat subforum.
Maar als jullie een slotje willen, ook prima.
mens voel je toch niet zo persoonlijk aangevallen....
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 15:26
Verwijderd
Citaat:
mens voel je toch niet zo persoonlijk aangevallen....
Dat doe ik niet
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 15:53
Missy
Missy is offline
Een soort programma van: Een dag uit het leven van.. Dat je meeloopt met iemand een dag en zo'n beeld van een persoon kan vormen. Klinkt misschien een beetje gaar, maar lijkt me best leuk.
Oud 30-05-2011, 16:07
Carn
Carn is offline
ik zeg slotje, want dat is in de lijn met het DK beleid
Oud 30-05-2011, 16:08
Verwijderd
Citaat:
ik zeg slotje, want dat is in de lijn met het DK beleid
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 17:52
Verwijderd
Wtf, dit topic kan natuurlijk niet.

Maar ontopic: ik vind het programmaidee van TS wel interessant! Maar dan ook alleen voor drama en intriges die daaruit kunnen volgen. Vechtuuuuuuuuuuuuh.

Ik neem aan dat de winnaar ook niet betaald krijgt?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2011, 07:16
Lorelei
Lorelei is offline
Ik wil geen suffe programma's meer, maar goeie films. Iedere avond een fatsoenlijke film
Met citaat reageren
Oud 01-06-2011, 08:44
roos93
roos93 is offline
Citaat:
Een soort programma van: Een dag uit het leven van.. Dat je meeloopt met iemand een dag en zo'n beeld van een persoon kan vormen. Klinkt misschien een beetje gaar, maar lijkt me best leuk.
bestaat al.. er is een keer zo'n persoon geweest die zich vast boeide aan bn'ers, maar ook aan niet bn'ers
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2011, 00:33
Verwijderd
En hoeveelste ben je geëindigd?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten