Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gewoon rustig aan doen, en haar haar grenzen laten aangeven. Maar wil zij niet afspreken? Of is er iets anders?
EDIT: Ik zie nu pas je andere topic. Is het probleem niet dat ze je nog steeds te plakkerig vindt en gewoon een smoes verzint om niet bij je te hoeven zijn/niet af te hoeven spreken? Daar vind ik het meer op lijken eigenlijk. |
![]() |
|
![]() |
Jaa ik doe rustig aan maar ik ben er ooit klaar mee ik heb al zo veel aan der uit gegeven kwa cadeau's etc.. om te bewijzen dat iik niet fake ben. Ik wil natruurlijk met der afspreken (want ik vind dat afspreken van mijn kant moet komen beetje moeite doen voor der etc..)
Ze wilt wel afspreken bijv.; Ik vraag of ze zin heef om zaterdag naar me huis te komen + naar de bios te gaan want ik ben home alone dan zegt zei bijv. ik weet nog niet wat ik ga doen.. Nee ze vind me nietm eer tre plakkerig zei ze eerlijk plakkerig heid is al opgelost |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar hoe weet jij dat ze eerlijk is dan? Misschien vindt ze je wel helemaal niet leuk meer, en verzint ze een smoes om niet naar je toe te hoeven komen. Daar lijkt het heel erg op in ieder geval. Ik zou eerlijk gezegd ook mijn twijfels krijgen, en me heel erg ongemakkelijk voelen als een jongen elke keer veel geld uitgeeft voor cadeau's. Ze is je vriendin niet eens, en zelfs dan vind ik dat het nog niet nodig is.
|
![]() |
|
Jij kan haar niet van haar bindingsangst afhelpen. Dat kan zij, maar ook alleen als zij zich daarvoor wil inzetten. Ik denk ook dat allemaal cadeautjes geven en veel tijd in haar stoppen alleen maar averechts zal werken. Jullie hebben niet eens een relatie maar zo gedraag jij je wel, ik kan me voorstellen dat voor iemand met bindingsangst dat al eng genoeg is, laat staan om een stap verder te gaan en echt een relatie met je aan te gaan. Als zij echt wat voor je voelt moet ze aan zichzelf werken, het heeft niet veel zin als jij aan haar gaat werken en zij zelf niks doet en maar ziet hoe het loopt. Sterker nog, door jouw gedoe om haar te "helpen" kan ze nog meer schrik krijgen voor een relatie. Want kijk wat je nu allemaal al doet zonder dat er een relatie is, verwacht jij hetzelfde van haar als jullie een relatie hebben? Zij heeft duidelijk geen zin om hetzelfde te doen voor jou. Het hele idee van bindingsangst is dat zij zich niet wil binden en het idee daarvan haar afschrikt. En daar ben jij, die koste wat het kost haar in een relatie wil krijgen.
Ik denk niet dat dit gaat werken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Sorry, maar een gozer die al voor we verkering hebben geld uit gaat geven aan allerlei cadeau's die vertrouw ik niet. Dan staat er voor mij gelijk 'player' op je voorhoofd geschreven. Gezien het feit dat ik nu zelfvoorzienend ben heb ik geen behoefte meer aan cadeaus om me te paaien, maar vroeger zou ik daar best gebruik van kunnen hebben gemaakt. Slecht misschien, maar een jongen die met cadeaus gaat strooien loopt dat risico nou eenmaal. Wat ga je in godsnaam voor haar doen als je haar wel in de pocket hebt? 4 baantjes nemen om alle cadeaus te kunnen blijven betalen? Want ik vind dat er in zoiets als het geven van cadeaus wel opbouw moet zitten. Bij maand 1 hoef ik écht nog geen duur armbandje, terwijl ik na 3 jaar verkering slechts een simpel badpakketje wel errug karig zou vinden.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst.!? dal | 3 | 09-05-2016 21:43 | |
Liefde & Relatie |