![]() |
|
Ging wel lekker geloof ik, het is nu wachten op de antwoorden
![]() Update 13:19 Het CvE heeft naar aanleiding van de berichten over het uitgelekte examen besloten dat vragen 1 en 2 van het havo geschiedenis examen dat vanochtend afgenomen is,niet meegenomen worden in de beoordeling. "De kans dat geheimhouding op deze wijze geschonden is, is niet volledig uit te sluiten", aldus een woordvoerder. Aan iedere kandidaat moet het maximale puntenaantal worden toegekend, ongeacht wat er geantwoord is. Bron: http://examenklacht.nl/nieuws/2011/v...enis-geschrapt Update 14:12 Heb 47 punten, jeej, dat is tussen de 5,8 en de 7,8! ![]()
Laatst gewijzigd op 23-05-2011 om 13:12. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vond het wel redelijk gaan,
heb niet nagekeken wordt ik zenuwachtig van ![]() maar vraag 1 & 2 mochten wij niet maken, beetje stom dat we dan wel punten krijgen maarja zal wel ![]() die vraag over leidense lakennijverheid ging bij mij wel goed eigenlijk ![]() |
![]() |
|
Bij ons zeiden ze helemaal niks en heb ik de twee vragen gewoon gemaakt. Ben iig blij dat ze gewoon met volle score gerekend worden. xD
Geschiedenis is mijn slechtste vak en ben hoofdzakelijk voor het eindcijfer 4 gegaan.. Lukt me gewoon niet beter, ondanks dat ik het stuk van Vietnam toch wel interessant vond. ![]() |
|
|