Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2011 / HAVO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2011, 10:47
Tazer
Tazer is offline
Ging wel lekker geloof ik, het is nu wachten op de antwoorden

Update 13:19
Het CvE heeft naar aanleiding van de berichten over het uitgelekte examen besloten dat vragen 1 en 2 van het havo geschiedenis examen dat vanochtend afgenomen is,niet meegenomen worden in de beoordeling. "De kans dat geheimhouding op deze wijze geschonden is, is niet volledig uit te sluiten", aldus een woordvoerder. Aan iedere kandidaat moet het maximale puntenaantal worden toegekend, ongeacht wat er geantwoord is.
Bron: http://examenklacht.nl/nieuws/2011/v...enis-geschrapt

Update 14:12
Heb 47 punten, jeej, dat is tussen de 5,8 en de 7,8!

Laatst gewijzigd op 23-05-2011 om 13:12.
Advertentie
Oud 23-05-2011, 11:24
Roos00
Roos00 is offline
Ja, idd!
Wat was die militaire operatie of zo? ;p
Oud 23-05-2011, 11:25
Roos00
Roos00 is offline
In 1967
Oud 23-05-2011, 11:25
KillZeMall
KillZeMall is offline
Yup..het ging wel okay ofzo D: Behalve die vraag over dat met de godin van de wijsheid/god van de handel x: En omg, het was zo jammer dat we de eerste twee vragen niet mochten beantwoorden. Ik wist ze namelijk allebei X:

Die operatie was het tet-offensief, toch?
Aangezien ''tet'' Vietnamees is voor ''nieuwjaar'' ofzo, daarom is het geschreven in 1967 D: Tenminste, dat was mijn logica tijdens het CSE.

Laatst gewijzigd op 23-05-2011 om 11:40.
Oud 23-05-2011, 11:54
Yne
Yne is offline
Mwah, heb vast wel een 2.7 in ieder geval
Oud 23-05-2011, 12:05
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
Behalve die vraag over dat met de godin van de wijsheid/god van de handel x:.
Hadden jullie die ook ? Op het VWO examen zat er ook een vraag met die bron in over de Leidse lakens en moest je drie factoren noemen die je uit de bron kon halen.
Oud 23-05-2011, 12:12
Miregas
Miregas is offline
wat hadden jullie bij vraag 15?!!! ik wil de antwoorden !
Oud 23-05-2011, 12:19
Tazer
Tazer is offline
Update, vraag 1 en 2 worden bij iedereen goed gerekend!
Oud 23-05-2011, 13:46
Verwijderd
Ik heb Geschiedenis verknald; 30 punten ongeveer.. Maar het lullige is datk bij sommige vragen een antwoord heb waarvan ik bijna overtuigd ben, dat,dat ook goed is!
Oud 23-05-2011, 15:51
BusinessLady
rond de 50 puntjes yeaaaaaah, bij de Vietnamvragen was ik wel zeker dat ik veel goed had.. Maar van de Republiekvragen heb ik er een aantal gegokt, met succes
Oud 23-05-2011, 17:28
KillZeMall
KillZeMall is offline
Citaat:
Ik heb Geschiedenis verknald; 30 punten ongeveer.. Maar het lullige is datk bij sommige vragen een antwoord heb waarvan ik bijna overtuigd ben, dat,dat ook goed is!
Dit heb ik dus ook he ><; bij vraag drie bijvoorbeeld... Ik hoop dat ze dat goed gaan tellen D: Mijn awesome geschiedenisleraar zal voor mijn antwoorden streven zei die vandaag haha xD

Citaat:
Hadden jullie die ook ? Op het VWO examen zat er ook een vraag met die bron in over de Leidse lakens en moest je drie factoren noemen die je uit de bron kon halen.
Ja xD..wat een kut vraag he?

Ik heb dus 50 punten ;D! Eigenlijk 47, maar je moet de punten van de eerste 2 vragen (3 punten dus) gewoon erbij tellen he? Yay, gemiddeld een 7, me dag kan niet meer stuk.
Oud 23-05-2011, 17:55
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
Ja xD..wat een kut vraag he?
Ik vond die vraag eigenlijk best te doen. God van de wijsheid voor kennis, God van de handel voor, heel verrassend, handel. En Vrede voor stabiliteit. En dan een leuk verhaaltje eromheen. Zoiets had ik dan .
Oud 23-05-2011, 18:02
Verwijderd
ik vond het wel redelijk gaan,
heb niet nagekeken wordt ik zenuwachtig van
maar vraag 1 & 2 mochten wij niet maken, beetje stom dat we dan wel punten krijgen maarja zal wel

die vraag over leidense lakennijverheid ging bij mij wel goed eigenlijk maar vietnam ging naar mijn gevoel beter dan de republiek!
Oud 24-05-2011, 10:20
Roos00
Roos00 is offline
Ik ben wel blij dat de eerste twee vragen niet meetelde, want die wist ik ook niet.. En gewoon de punten is natuurlijk helemaal mooi meegenomen. Moest een 3,6 halen voor gs, neem aan dat ik dat wel heb gehaald. Hoop ik haha
Oud 24-05-2011, 11:39
_WhiteMark
_WhiteMark is offline
Citaat:
Ja, idd!
Wat was die militaire operatie of zo? ;p
Tet-offensief bedoel je?
Oud 24-05-2011, 23:33
Dreamachineries
Dreamachineries is offline
Ik heb sowieso een 7 dus ik ben tevreden!

Maar bij ons was het echt heel stom: we waren al 10 minuten bezig voordat ze aankondigden dat "oh ja, de eerste twee vragen hoef je niet te maken". Raad eens met welke twee vragen ik NET klaar was? :\ Echt keilullig.
Oud 24-05-2011, 23:34
Tazer
Tazer is offline
Bij ons zeiden ze dat na 40 minuten ongeveer, wat een blunder.
Oud 25-05-2011, 18:25
Niet gere
Bij ons zeiden ze helemaal niks en heb ik de twee vragen gewoon gemaakt. Ben iig blij dat ze gewoon met volle score gerekend worden. xD
Geschiedenis is mijn slechtste vak en ben hoofdzakelijk voor het eindcijfer 4 gegaan.. Lukt me gewoon niet beter, ondanks dat ik het stuk van Vietnam toch wel interessant vond.
Oud 25-05-2011, 18:33
Schildpad420
Schildpad420 is offline
Bij mij ging geschiedenis heeeeel slecht. Ik ga echt uit van een minimaal cijfer.
De rest van mijn examens gaan ook niet echt goed , maar gelukkig gingen de schoolexamens de afgelopen jaren wel goed
Advertentie

Regels voor berichten