Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen 't vriendje en ik een maand of 4 iets hadden, ging ik 4 weken naar Amerika op vakantie, en hij ging toen ook op vakantie, dus was aaneensluitend nog anderhalve week weg. In totaal bijna 6 weken elkaar niet gezien. Toen Dat vond ik wel een uitdaging, maar we waren allebei heel verliefd, dus het viel mee
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben 4,5 maand in Frankrijk geweest om te werken. Ik overleefde dat door gewoon te leven daar. Ik was depressief toen ik wegging en had daar mijn handen vol aan mezelf om daar uit te komen. Ik heb hem toen vrij veel gemaild, gebeld en gesmst. Zo nu en dan kreeg ik een pakketje (met een zelfgemaakte boxer, zijn grote paarse slaapshirt en hagelslag!) van hem. Als ik hem miste, jankte ik een stuk, belden we even en ging het weer.
Twee, drie maanden voor ik ging, kreeg hij een burnout, dus ook hij had, toen ik weg was, zijn handen vol aan zichzelf om daar uit te komen. Dat we er ons allebei zo klote voelde, was zeker niet makkelijk, maar achteraf is dat nog bijzonder goed gegaan, eigenlijk. Ik zorgde daar dat ik altijd bezig was - ook omdat ik niet hou van stil zitten - door te wandelen enzo en er waren echt wel momenten waarop ik hem miste, maar ook op die momenten was ik veel te blij dat ik zelf nog stond om daar écht mee bezig te zijn. Hij heeft het die zomer heel druk gehad met vrienden, muziek, werk, zichzelf etc etc en heeft me uiteraard wel gemist, maar niet dramatisch veel. Wij hadden het er al echt lang van te voren over, dat scheelt ook, we hadden er samen naar toe geleefd. Niet dat je hier iets aan hebt hoor ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat het belangrijk is dat je elkaar genoeg vertrouwd als je aan het begin van de relatie elkaar een tijdje niet ziet. Toen ik net anderhalve maan met mijn vriend had ging hij voor 5 weken naar amerika en een dag nadat hij thuis kwam ging ik voor ongeveer drie weken weg. We hebben elkaar toen dus praktisch twee maanden niet gezien, waarbij we elkaar hooguit een keer per week spraken, maar vaak nog veel minder. De eerste dagen vond ik het ergst. Op een gegeven moment wen je aan het idee dat je elkaar een tijdje niet ziet en wordt het minder.
Om me heen war heel veel mensen die zeiden dat onze relatie dat niet zou overleven, omdat we misschien iemand anders tegen zouden komen op vakantie of omdat we elkaar toch niet zo goed kenden en waarschijnlijk uit elkaar zouden groeien. Dat tweede was ook mijn grootste angst, maar als je van elkaar weet dat het de bedoeling is dat jullie na die tijd nog steeds bij elkaar zijn, dan voelt het allemaal een stuk zekerder. Ik herken ook wel wat freya zegt, dat het na die tijd dus nog een keer een soort van extra bevestiging is als alles nog steeds helemaal goed gaat.
|
Verwijderd
|
4 weken is toch niet zo lang? Daar komt het in de zomervakantie wel vaker op neer. Alhoewel de eerste 2 weken wel vaak het stomste is als je iemand moet missen
![]() Met mijn ex heb ik meegemaakt dat hij een halfjaar in Turkije zat, en ik heb hem 1 keer tussendoor opgezocht. Het vervelendst daaraan was eigenlijk nog dat hij geen eigen internet had, dus het was altijd maar hopen dat je toevallig een keer gelijk achter skype zat. Maar brieven schrijven etc. was eigenlijk nog veel romantischer. Maar in mijn ervaring is het lichamelijke gemis vooral erg de eerste paar weken, en als je daarna goede communicatiemiddelen hebt dan is het wel af en toe moeilijk maar wel vol te houden. En je kunt het heel romantisch te maken door af en toe cadeautjes te sturen of zo.. En de terugkomst is dan echt super, net of je opnieuw verliefd wordt! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het gevoel dat ik niet meer belangrijk voor hem ben. RedRibbon | 31 | 26-11-2009 15:50 | |
Psychologie |
en dat was mijn laaste vriend? sasquatch | 6 | 23-03-2006 18:54 | |
Verhalen & Gedichten |
*Een Pijnlijk bestaan* Met nieuw deel! Schrijfstertje | 19 | 03-06-2004 15:58 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
ARTistiek |
Ben bezig met een verhaaltje MilieuGaatVoor | 0 | 26-11-2001 15:30 |