Advertentie | |
|
![]() |
|
Jazeker. Mijn witte herder doet heel veel bij me, maar ook mijn twee jackrussels mijn chinchilla's en mijn konijn (;-)). Maar het zijn vooral de honden die het doen. Ik kan er ook heel veel voldoening uithalen als er pups zijn. Of dat nu bij mij thuis is of bij de hondenfokker waar ik nu werk. Het geeft zoveel, zo'n beestje.
Knuffelen, veiligheid buiten. Veiligheid binnen, de herder gaat altijd naast het bed liggen. Troost als je verdrietig bent. De aanraking die ik wel altijd kan hebben. En nog veel meer..
|
Ik ben allergisch voor veel dieren, dus ik heb geen huisdieren. Aangezien ik alleen woon, vind ik het best een gemis dat ik geen huisdier kan houden. Volgens mij kan een dier best veel voor je betekenen, even er tegen praten, vasthouden / aaien, etc.
|
Yeah, right.
Ik mis gewoon het bezig zijn. Slap ouwe lullen tegen een dier dat het allemaal wel best vindt, zolang ze maar aandacht krijgt. Ik zie haar als een soort maatje van me. Er is nooit iets mooiers dan dat een paard je begroet met gehinnik.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Partij voor de Dieren: landelijk beleid diervriendelijke bestrijding vogeloverlast Gatara | 42 | 11-08-2009 16:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
mensen als proefkonijnen?????? michalina | 66 | 17-04-2008 09:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 |