Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2011, 12:45
Anoniiem
Anoniiem is offline
ik ben zondag 1 maandje samen met mn vriendje. en hij zit de hele tijd hints te geven dat hij iets voor me heeft gekocht, hij zei dat hij iets op internet had besteld en hij wou het niet zeggen omdat hij me nieuwsgierig wou maken, en toen we laatst in de stad waren en ik leuke kettingkjes zag hangen zei hij steeds: oh dat moet ik onthouden voor als we een maand hebben. iig, het is nogal duidelijk dat hij iets geeft zondag. Ikzelf ben niet zo van het elke maand iets geven, maar goed hij dus blijkbaar wel, dus ik wil hem dit keer dan ook iets kleins geven omdat ik het anders nogal lullig vind als hij wel iets heeft en ik niet, alleen mijn probleem is, ik weet echt niet wat ik moet kopen. hij heeft niet echt hobby's, na school gaat hij altijd op de computer wat youtube filmpjes kijken of dubstep luisteren of games downloaden. dus iets van een game geven ofzo hoeft ook niet want hij kan dat allemaal downloaden. ik zat eigenlijk te denken aan iets te gaan doen, ipv iets te geven. alleen weet ik dan niet wat... weten jullie misschien iets om te geven/doen, wat niet heel duur is aangezien het iets kleins moet zijn omdat het pas een maandje is?

alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2011, 12:56
Lente
Lente is offline
misschien kunnen jullie gaan picknicken? kun je zo uitgebreid maken als je wil, met kant en klaar dingetjes of zelf maken.

ik had een paar jaar geleden een vriend die voor kerst ontzettend zat te hinten over cadeautjes en opmerkingen maakte over sieraden, waardoor ik dacht dat hij iets duurs had gekocht en ik dik in de stress schoot en ontzettend moeilijk had gedaan. kreeg ik van hem een fles badschuim wat ik hiermee wil zeggen: goed dat je je niet op laat fokken door dat geklets van hem en iets doet/geeft omdat je dat zelf wil
Met citaat reageren
Oud 03-06-2011, 13:00
Anoniiem
Anoniiem is offline
hmmm picknicken is opsich wel een leuk idee ja! zelf had ik een idee om iets van muffins te maken ofzo en dan met glazuur I <3 U erop schrijven ofzo, maar ten eerste kan ik geen muffins maken, en ten tweede is dat misschien iets te klef haha en ik vraag me af of hij het wel leuk zou vinden aangezien hij niet een heel erg kelf iemand is haha. ik heb altijd heel veel ideeën, maar dat wordt het dan toch niet omdat ik me afvraag of hij het wel leuk zou vinden..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2011, 13:03
Balpen
Balpen is offline
Je moet toch niet persé zelf ook iets hebben?..Toen ik een cadeau voor m'n vriendin had (als we 1 maand samen waren) had zij niets...ik had eigenlijk ook niets verwacht (bedoel "ik ging er niet automatisch van uit dat ze ook iets zou hebben")..en dit vond ik echt geen probleem =)
En we zijn na meer dan een jaar nog altijd samen hé
Met citaat reageren
Oud 03-06-2011, 13:08
Anoniiem
Anoniiem is offline
Balpen daar heb je gelijk in, ik vind ook niet dat ik persé iets voor hem moet kopen, maar aan de andere kant vind ik het wel lullig dat hij dan iets heeft gekocht en ik niet. Maar hij komt die dag naar mijn huis toe, en ik zou dan graag iets leuks met hem willen doen en niet zoals altijd op de bank een film kijken en een beetje hangen, gewoon iets leuks gezellig met zijn tweeën om het 1 maandje toch een beetje te 'vieren' en dat hij dan een cadeautje heeft is heel lief, en dan hoef ik niet per see iets te hebben, maar ik wil wel gewoon iets leuks met hem gaan doen alleen weet ik dus niet wat.. :$
Met citaat reageren
Oud 03-06-2011, 15:45
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Hoe woon je? Stad of dorp? Als je in een dorp woont is het wel leuk om naar de stad te gaan, als je in de stad woont is het wel leuk om een rustig plekje buiten de stad te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2011, 16:04
Em.
Em. is offline
Ehm, http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1649178 ?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2011, 16:30
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Balpen daar heb je gelijk in, ik vind ook niet dat ik persé iets voor hem moet kopen, maar aan de andere kant vind ik het wel lullig dat hij dan iets heeft gekocht en ik niet. Maar hij komt die dag naar mijn huis toe, en ik zou dan graag iets leuks met hem willen doen en niet zoals altijd op de bank een film kijken en een beetje hangen, gewoon iets leuks gezellig met zijn tweeën om het 1 maandje toch een beetje te 'vieren' en dat hij dan een cadeautje heeft is heel lief, en dan hoef ik niet per see iets te hebben, maar ik wil wel gewoon iets leuks met hem gaan doen alleen weet ik dus niet wat.. :$
Geef hem meer kusjes dan gewoonlijk of neem hem extra stevig vast ...persoonlijk zou ik (als jongen) dat veel liever hebben dan een cadeau . fluister hem lieve woordjes in zn oor =D
Ga eens Bowlen of poolen met 2, kan echt grappig zijn, zeker als 1 van de 2 het niet kan^^..kan hij/jij helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten