ik ben zondag 1 maandje samen met mn vriendje. en hij zit de hele tijd hints te geven dat hij iets voor me heeft gekocht, hij zei dat hij iets op internet had besteld en hij wou het niet zeggen omdat hij me nieuwsgierig wou maken, en toen we laatst in de stad waren en ik leuke kettingkjes zag hangen zei hij steeds: oh dat moet ik onthouden voor als we een maand hebben. iig, het is nogal duidelijk dat hij iets geeft zondag. Ikzelf ben niet zo van het elke maand iets geven, maar goed hij dus blijkbaar wel, dus ik wil hem dit keer dan ook iets kleins geven omdat ik het anders nogal lullig vind als hij wel iets heeft en ik niet, alleen mijn probleem is, ik weet echt niet wat ik moet kopen. hij heeft niet echt hobby's, na school gaat hij altijd op de computer wat youtube filmpjes kijken of dubstep luisteren of games downloaden. dus iets van een game geven ofzo hoeft ook niet want hij kan dat allemaal downloaden. ik zat eigenlijk te denken aan iets te gaan doen, ipv iets te geven. alleen weet ik dan niet wat... weten jullie misschien iets om te geven/doen, wat niet heel duur is aangezien het iets kleins moet zijn omdat het pas een maandje is?
alvast bedankt!