![]() |
|
Ik heb een hele mooie strapless jurk voor het gala gekocht, (http://www.vd.nl//medias/sys_master/...112_d_01_l.jpg
![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn zus heeft een knalrood strapless jurkje en zij heeft toen een bh gekocht waar je de bandjes vanaf kon halen en daar fancy bandjes bij gekocht. Uiteindelijk had ze en knalrood jurkje aan en één bh bandje aan haar bh vast gemaakt. Dat zat vast aan het midden van haar bh en liep naar achter, waar hij op de 'normale' plaats vast zat. Ik weet niet of duidelijk is wat ik bedoel, maar misschien is zoiets een idee...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik draag Marlies Dekkers en Saph en die vind ik altijd wel tof om te showen, omdat het speciale bandjes enzo zijn. Probleem is dat die maar tot F gaan. Ik denk dat het een groot probleem wordt om zoiets te vinden, want ik heb het zelf nog nooit gezien en ik heb zelf 85G gehad (nu weer F). Als een merk ze heeft, dan moet het Freya zijn, maar die site doet op het moment bij mij ook moeilijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind wel dat je inderdaad duidelijk aanwezige, mooie en stijlvolle bandjes kan laten zien (idd Sapph, al moet je daar wel van houden), dan doorzichtige bandjes. Doorzichtige bandjes vind ik altijd een beetje ik-wil-heel-graag-maar-het-lukt-net-niet en duidelijke bandjes stralen dan veel meer zekerheid uit, als je het mij vraagt.
Mits ze goed uitgezocht zijn en bij je jurk passen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik vind deze jurk echt niet mooi met bandjes, ik heb wel een BH die er bij past maar het lijkt niet zo netjes. En hij is best wel hooggesloten dus zie je alleen die bandjes op je schouders.. Ik ben wel moeilijk he! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik dacht net dat ik een gevonden had maar er stond onderin dat de BH's vanaf cup F geen afneembare bandjes meer hebben. Bah! =( Edit! Jippieee! Ik heb er een (Panache): ![]() (van http://www.grote-cupmaten.nl, lekker voor de hand liggend.. ) Nu maar hopen dat hij goed zit. ![]() P.s. slotje? Laatst gewijzigd op 24-05-2011 om 19:13. |
![]() |
|
Wat je ook kunt doen - en dat is natuurlijk stom, want je jurk is fantastisch mooi - is schouderbandjes aan je jurk zetten. Een vriendinnetje met cup F heeft dat een keer gedaan en het zag er prima uit. Maar goed, ik snap het wel als je dat niet wilt. Ga alsjeblieft alleen niet aan de doorzichtige bandjes want ze zijn lelijkkkk.
||
Citaat:
P.s. Bloemmetje97, waarom zei je dan dat je er ervaring mee had? |
![]() |
|
Wehkamp of Otto heeft vaak ook veel aparte bh's voor onder strapless jurken enzo. In de maten ben ik niet thuis maar misschien de moeite waard om even te kijken, als het niets is stuur je het gewoon weer terug.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Modellen voor schoolproject gezocht lotte_vermeij | 1 | 22-07-2016 15:32 | |
Lifestyle |
je laatste aanwinst Susanne | 500 | 21-04-2004 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Handboek Moord en Doodslag Vlooienband | 8 | 25-01-2003 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
['opdracht'] The Perfect Murder Type | 2 | 19-01-2003 22:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 |