![]() |
|
Verwijderd
|
De Nederlandstalig rappende hardcorepunk formatie NEUK! dreigt roemloos ten einde te komen. Afgelopen maand besloten drummer Rutger, bassist Dre en gitarist Wijnand er mee te stoppen. Als reden wordt aangegeven dat het tijd wordt voor iets nieuws en dat een band als Neuk! op bepaalde punten te veel energie vergt en niet te combineren is met de dagelijkse gang van zaken.
Zangers/rappers Carsten en Bastiaan zijn vooralsnog van plan door te gaan. "Alhoewel het onwijs moeilijk zal zijn om de muzikanten van de band te vervangen, ik moet door, ik ben er nog niet klaar mee", aldus Carsten in een eerste reactie over het vertrekken van de drie. Bastiaan's reactie: "Tsja, dan begin je een nieuwe keiharde band, met nieuwe muzikanten, maar ze spelen ook nummers van Neuk! en guess what? Die twee gasten van Neuk! zingen ook in die band....... dat zou echt suf zijn. Vandaar dat ik niet anders kan dan met Neuk! doorgaan." Neuk! zal in de huidige bezetting de "Het Nadeel Van De Twijfel Tour" afmaken. Mocht je enige twijfels hebben over het voortbestaan van Neuk! en je wilt ze nog graag een keertje zien kan dat nog op de volgende data: 7 september Hengelo, Summer Square Festival 13 september Arnhem, Goudvishal 14 september Lieshout, Ragfest 20 september Zaandam, De Kade 27 september Sneek, Bolwerk 5 oktober Heemskerk, Donkey Shot Wat de drie vertrekkende leden gaan doen na Neuk! is nog niet helemaal bekend. Feit is dat Dre in een nieuwe Grungeband zit en dat Rutger met zijn andere band Still Nino aan de weg aan het timmeren is. Wijnand gaat voorlopig een jaar werken aan een film over Neuk!, die gebaseerd is op al het beeldmateriaal van optredens en dergelijke dat de afgelopen 8 jaar is gefilmd. Tevens is hij op zoek naar een grungy Nu Metal achtige band in de omgeving van Amsterdam. Voor meer informatie bezoek je de website van Neuk! ![]() Bron Denken jullie dat het nog zin heeft om dan door te gaan met 'je' band. Ik denk dat ze het wel zullen redden en ze hebben al eerder wisselingen binnen de band meegemaakt. Het belangrijkste van Neuk! blijft: de vocalen. Ze halen het wel, maar toch blijft het kut. Die drummer die ze nu nog hebben kan aardig drummen ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar de bassist is idd ook ![]()
||
Citaat:
ook allenmaal neerlandse hc bandjes maar wat is je punt?
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() klote verbinding dat wel.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
als je 1 a 2 wietjes hebt gerookt,kan je dan nog wel dingen weten?[belangrijkedingen] devilcat | 23 | 14-05-2004 10:42 | |
De Kantine |
Het rapbattle topic Verwijderd | 128 | 19-12-2003 10:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Abortus Arwyn | 84 | 31-10-2003 21:05 | |
Seksualiteit |
Ongesteld & Sex??? chillboo | 49 | 20-04-2003 15:25 | |
Seksualiteit |
HOE pijp jij? beija_flor | 57 | 18-04-2003 20:37 | |
Liefde & Relatie |
vriendje van 10 jaar ouder?? bitchy | 60 | 14-03-2003 17:14 |