Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het een beetje jammer dat je zo bezorgd bent en alles behalve rationeel. Dat je je een beetje zorgen maakt, snap ik en is ook niet meer dan normaal, maar je kunt niet van haar verwachten dat ze thuis op de bank blijft zitten. Er zijn inderdaad al een hoop mensen die kwaad in de zin hebben, maar er zijn ook een hoop mensen die dat niet hebben. Als je de stad in gaat en je loopt tegen de verkeerde mensen aan, of wanneer je uitgaat en je kijkt de verkeerde mensen aan, heb je ook ee mep te pakken. Overal en altijd zijn er mensen die kwaad willen, maar als dat het enige is waar je op focust kom je nergens meer. Ik ben heel erg vaak alleen in het donker door een bos heen naar huis gefietst. Varierend van acht uur in de winter (en dus vroeg in de avond al donker) tot half vier 's nachts in de winter na een avond stappen en mij is nooit, maar dan ook nooit iets overkomen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja en dus? Tja, het is nu eenmaal een gevoelskwestie. Ik heb namelijk wel vrienden en kennissen in mijn directe omgeving die het ziekenhuis in geschopt en geslagen zijn en zelf heb ik ook al eens iets moeten incasseren. En ik woon echt niet een gevaarlijke stad ofzo.
Natuurlijk slaat het nergens op om haar thuis te laten en cheatcodes te gebruiken om haar thuis te laten enzo. Of krantenknipsels uitknippen en haar voorlezen. Maar ik fiets soms alleen, maar vaak rijdt mijn vriend/één van mijn broers/ één van mijn vrienden mee naar huis. Dat is helemaal niet zo gek. Verder vraag ik vriendinnen ook wel eens of ze mij even willen laten weten of ze thuis zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Überhaupt, niets is veiliger in dit land dan donkere bossen en steegjes. Waarom? Alle mensen die op zoek zijn naar problemen zijn op plekken te vinden waar wel mensen zijn. Bovendien hebben heel veel mensen een zwaar overrated gevoel van angst en hulpeloosheid tegen mensen die problemen willen maken. Sommige mensen schijnen standaard te denken dat ze niets kunnen doen om zulke mensen tegen te houden, en zien zichzelf altijd als een potentieel slachtoffer en dat geeft dat soort figuren juist macht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Laat angst niet je plezier van het leven beinvloeden. Ik ben zelf achttien en alleen naar India gegaan, heel wat moeilijks meegemaakt (bijna verkracht, malaria) maar het is het allemaal waard. En daar ben ik zeker sterker van geworden, zonder vrienden of een geliefde en familie.
Natuurlijk is iedereen bezorgd in Nederland, maar mijn ouders hebben me gewoon laten gaan omdat dit het leven is. Ik zou oppassen als ik jou was, je vriendin lijkt jouw gedrag niet leuk te vinden en serieus, haar krantenartikelen laten lezen over wat er kan gebeuren is wel het laagste wat je kunt doen. Kun je net zo goed in je eentje in een grot gaan wonen, als dat je een veilig gevoel geeft. Als ik haar was was ik allang opgestapt uit de relatie, stop dit gedrag en kijk eens naar jezelf in plaats van de gevaren van een Nederlands bos, haha. groeten uit india.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Rare combinaties met eten. Sjoerd | 89 | 03-05-2022 09:45 | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Psychologie |