Hoi,
Ik ben een meisje van 19 jaar, en weet sinds 2 jaar heel zeker dat ik op vrouwen val.
Behalve 1 goede vriendin weet niemand het van me. Heb het nog niet durven vertellen..
Maar dat even terzijde..
Sinds 3 jaar ben ik echt helemaal hopeloos verliefd op een heel leuk meisje. Ze is wel 6,5 jaar ouder dan mij, en door haar heb ik ook echt voor mezelf zekerheid gekregen dat ik op vrouwen val.
Ongeveer een week geleden heb ik eindelijk het lef gehad, om haar via hyves een berichtje te sturen, dat ik verliefd op haar ben, al 3 jaar..
En toen kreeg ik wel een heel lief mailtje terug, maar wel met het bericht dat de liefde niet wederzijds is.. Me hart is dus ook echt gebroken, want verliefd ben ik nog steeds, mijn hart ligt bij haar.
Om het allemaal nog gemakkelijker te maken, heb ik mijn stage bij haar gelopen (de groep naast haar dan) en is zij een collega van me moeder EN woont ze vlakbij mij in de straat.
Nadat ik haar heb gemailt, vind ik het eng om haar te zien. Als ik haar bij haar huis zie, ga ik langzaam fietsen, tot zij binnen is, dan durf ik pas lang te fietsen. Waarom, geen idee, ik weet niet hoe ik me moet opstellen tegenover haar. Behoorlijk ingewikkeld..
Dit weekend komt de kermis eraan, dus 5/6 dagen nonstop in de kroeg/borrels enz, en daar zal ik haar ook wel een aantal keer tegen het lijf lopen. HELP!!
Ik weet echt niet hoe ik me op moet stellen tegenover haar. Stom, maar goed.