![]() |
|
Ik herken 't gevoel maar als je het niet kan accepteren wie ben ik dan om jou tegen te houden een neuscorrectie te laten doen. Ik bedoel, als jij het wil dan moet je dat toch zelf weten. Je ouders hebben het beste met je voor neem ik aan dus ik zou het eens met er over hebben (ja, dat is een moeilijke stap die ik ook nog niet heb kunnen overbruggen). Een neuscorrectie is een optie, maar je moet sowieso 18 zijn voordat je het kan laten doen. Er kunnen complicaties ontstaan omdat het zo'n moeilijke ingreep is (20% kans ofzo, hangt van de moeilijkheidsgraad af). Het is duur ja, maar laat je beeld over plastische chirurgie niet leiden door alleen internet. 1) mensen die negatief resultaat hebben overgehouden zullen sneller iets op internet posten dan mensen die een positief resulaten hebben. 2) iets totaal anders, laat je niet te veel beinvloeden door foto's op internet.
Natuurlijk is het geen beslissing die je 1 2 3 neemt. Jij loopt met die neus rond en niemand anders. Als je het van veel mensen hoort, begin daar dan eens over met je ouders. Wat denken hun van die opmerkingen? |
![]() |
|
Wie zegt nou eigenlijk dat je neus dik is?
En waarom zou je vriendin je neus niet niet lelijk vinden? Je zou jezelf kunnen afvragen of je jezelf wel recht doet door heel je zelfvertrouwen van zoiets kleins als je neus af te laten hangen. Je bent toch veel meer dan dat? Zelfvertrouwen, echt zelfvertrouwen haal je uit jezelf, je goeie kanten en je krachten. Niet aan iets vergankelijks en onzinnigs als je uiterlijk. Als het enige wat jou dwarszit aan je uitelijk je neus is heb je het bovengemiddeld goed getroffen! Je mag van geluk spreken dat je uiterlijk zo met je meewerkt. Waarom zou je dan van zo iets kleins als je neus een probleem maken als verder AL het andere goed is? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou niet van kleine neuzen. Maar het onzekere gedrag dat ts en Rysair tentoonstellen, dat vind ik dan wel weer onaantrekkelijk
![]() Oh en ik heb een lange puntneus maar het is héél lang geleden dat iemand daar iets negatiefs over heeft gezegd. Hm, ja, nu ik erover nadenk was dat inderdaad ergens in de puberteit, als iedereen belachelijk onzeker is en elkaar vooral nog onzekerder moet maken om zelf maar wat beter voor de dag moet komen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstopte neus! vosje16 | 2 | 16-03-2008 15:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
kriebels in je neus Daantje_0705 | 14 | 07-08-2003 19:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
vage neus Verwijderd | 9 | 18-02-2003 21:14 | |