Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
(neem een kijkje in je taakbeheer of met applicatie procesexplorer) Zover ik verschillende artikelen en gebruikerscommentaar heb kunnen lezen, is revo uninstaller betrouwbaar. Het is een pakket vol handige applicaties, waaronder de uninstaller dat geforceerd applicaties en de restjes uit het register netjes verwijderd. Ik hoop voor je dat je de pro-versie van revo uninstaller op je systeem staat, want de freeware versie wordt niet goed ondersteund op een 64 bit besturingsysteem, volgens de site en commentaar van gebruikers. Graag zouden wij een hijackthis-logje willen ontvangen en de naam van de "virus" wat is verwijderd willen weten.
Laatst gewijzigd op 13-06-2011 om 09:44. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
PUP op mijn laptop? vloertegel | 1 | 12-12-2014 15:41 | |
Software & Hardware |
laptop terugzetten naar fabrieksinstellingen scholier17 | 8 | 01-09-2010 09:41 | |
Software & Hardware |
Ik zoek iemand die mijn pc opnieuw zou willen installeren tegen betaling! sojamelk | 6 | 10-06-2009 14:44 | |
Software & Hardware |
Oorzaken bijna volle harddisk in laptop? Droomz | 1 | 09-08-2006 00:43 | |
Software & Hardware |
[nCase/FLEOK] virus? commercial? hulp gezocht lievelieze | 2 | 27-09-2004 09:36 |