Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2011, 08:26
randy9006
randy9006 is offline
he,

Ik ben in april gezakt voor mijn 21+ test voor het hbo. Voor de wiskunde was ik wel geslaagd alleen niet voor de algemene test. nu weet ik wel dat ik dit niveau aan zal kunnen maar zit er niet op te wachten om volgend jaar weer die test te doen.

Nu trekt de economiese en ondermers kant mij heel erg. Maar zijn er verkorte mbo-4 opleidingen in deze branche?? ik wil dit eigenlijk in max 2 jaar doen als dat kan.

gr,

Randy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2011, 08:34
brands
brands is offline
Als je iets met ondernemers zegt komt de opleiding handel bij mij op . In MBO4 handel zal niet veel economisch zitten, maar wel als jij straks HBO small business en retail management, denk dat er dan wat meer economie in zal zitten, maar dit weet niet zeker, omdat ik geen ervaring heb met de opleiding.

In welke regio wil je deze opleiding volgen?

Gr. Brands
Oud 07-06-2011, 09:14
randy9006
randy9006 is offline
Citaat:
Als je iets met ondernemers zegt komt de opleiding handel bij mij op . In MBO4 handel zal niet veel economisch zitten, maar wel als jij straks HBO small business en retail management, denk dat er dan wat meer economie in zal zitten, maar dit weet niet zeker, omdat ik geen ervaring heb met de opleiding.

In welke regio wil je deze opleiding volgen?

Gr. Brands
ja die hbo-opleiding sprak mij ook heel erg aan indd. ik woon zelf in lelystad(flevoland) maar ik heb het er wel voor over om bijvoorbeeld naar zwolle te reizen.. ik zal ook ff kijken of de opleiding handel verkort kan.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 09:26
brands
brands is offline
Randy9006: Ik kwam tijdens het googelen een ROC tegen in jouw regio. Misschien is het verstandig om daar is te informeren of de opleiding verkort kan. Het staat niet op de website, maar wie niet waagt wie niet wint. MBO school regio Lelystad

Ik wens je in ieder geval veel succes
Oud 07-06-2011, 10:02
randy9006
randy9006 is offline
Citaat:
Randy9006: Ik kwam tijdens het googelen een ROC tegen in jouw regio. Misschien is het verstandig om daar is te informeren of de opleiding verkort kan. Het staat niet op de website, maar wie niet waagt wie niet wint. MBO school regio Lelystad

Ik wens je in ieder geval veel succes
Ik zal daar ff informeren ja. Bedankt voor je moeite!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 13:48
anonieme jongen
anonieme jongen is offline
Als het je nou echt niks uit mocht maken waar dat je de opleiding gaat doen zou ik eens naar http://roceindhoven.nl/handel kijken. Heb daar zelf ook een niveau 4 BBL opleiding afgerond in 2 jaar. Zie zelfs dat ze nu nog korter duren.
Je moet van de opleiding zelf overigens niet veel verwachten. Ik ben er zelf niet erg op vooruit gegaan. Maar het geeft dan wel de toegang tot het hbo, waar ik het voor gedaan heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten