Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2011, 14:26
Grey Night
Grey Night is offline
De Haagse Hogeschool is de slechtste school die ik heb meegemaakt. Ze hebben, bij de studie waar ik zit, niet eens genoeg docenten om uberhaupt meer dan 5 lessen in 10 weken te geven. Daarbij is het systeem op de haagse hogeschool van lokalen reserveren zeer sclecht. Heel vaak is er geen les OMDAT ER GEEN LOKAAL VRIJ IS
Daarbij hebben de docenten erg weinig tijd voor de studenten. Als je dan aan het eind van het blok je eindpresentatie houdt, komen ze ineens met BAKKEN AAN KRITIEK. Dingen waar je nog nooit les in hebt gehad. Moet ik dan ALLES zelf op internet uit zoeken? Dan kan ik toch beter geen college volgen en helemaal niet studeren?
Ik volg hier nu de studie bouwkunde, heb het 2 jaar volgehouden maar er is echt geen twijfel over mogelijk: Het is een KUT school.
Ik heb met leerlingen uit andere klassen en andere opleidingen gesproken. Die konden mij EXACT hetzelfde vertellen.
Om nog maar niet te beginnen over hoe weinig computers de school beschikbaar heeft. Er zijn uberhaupt weinig werkplekken, en je mag jezelf gelukkig prijzen als je EN een werkplek vindt EN een stopcontact voor je laptop! Zonder laptop kun je namelijk niet want de pc's zijn er OF niet OF doen het niet.
Aanrader: Probeer hogescholen in de omliggende steden of gewoon een andere hogeschool in den haag.

Mensen die nog moeten kiezen wens ik zeer onafhankelijk: Succes
Advertentie
Oud 14-06-2011, 15:06
Tink*
Tink* is offline
Als je wilt klagen over je school kan je hiervoor ergens anders terecht. Dit topic heeft geen discussiewaarde dus het gaat op slot.

Regels voor berichten