Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb niet zeer speciale technieken die ik uren van te voren bedenk ofzo.
Wanneer ik me normaal gedraag herkent een meisje uit zichzelf wel of ik haar wel of niet leuk vindt. Die hints geef ik onbewust wel aan een meisje die ik leuk vind en niet aan een meisje die ik niet leuk vind. De dingen die Serieus&Speels hierboven gepost heeft doe ik uit mezelf als ik een meisje leuk vind en doe ik niet (allemaal) als ik een meisje niet leuk vind. Ik bedoel: ik zal geen complimentjes gaan geven als 'wat zie je er mooi uit vandaag' ofzo (weet ik veel ik noem maar wat) aan iemand die ik niet leuk vind. Bij de andere genoemde dingen is het meer de manier waarop je het zegt of het wel of niet duidelijk is dat ik iemand leuk vind. Je kan makkelijk iemand duidelijk maken dat 'ie helemaal niet te dik is ookal vindt je hem/haar niet leuk. Bij iemand die je wel leuk vind zal je zo iets toch net wat anders aanpakken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En om toch nog maar even ontopic te blijven: ot: Ja, ik heb wel flirttechnieken en nee, ik ga ze niet uitleggen. Misschien later, nu ben ik moe en ga ik slapen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() *zeer grote grijns* *lacht nu al* ![]() OT; ligt er aan wie het is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bad boys zijn leuk in films, maar in het dagelijks leven willen we toch echt wel een lieverd. Als hij maar wel stoer overkomt, want een kneusje is ook niet leuk.
Verder heb ik allerlei flirttechnieken zoals iemand schoppen, maar het komt toch gewoon neer op dat ik vrolijk rondstuiter en aantoon wel (wat) interesse te hebben. Zo moeilijk is het allemaal niet, en ik versier ook heus geen jongens omdat ik nou met zo'n goeie zin kom. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Idd. Mijn vriendje is superloyaal en heel erg toegewijd aan zijn vrienden en vooral familie. Heel lieve eigenschappen, dus dan zou ik hem niet aantrekkelijk moeten vinden
![]() ![]() |
![]() |
|
spontaan zijn, interesse tonen, complimentjes geven om de zoveel tijd etc. vinden ze allemaal mooi. toch wel de standaard dingen die het beste werken. een goede uitstraling is ook een hele goeie, want vrouwen vallen op mannen die weten waar ze mee bezig zijn
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() De mannen die op je af komen omdat je ze geen aandacht schenkt zijn hopelijk niet de mannen waar je op valt.. |
![]() |
|
|