Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (ok, die 20 kilo is wel inclusief baby ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Gnork ja ik ben receptioniste, en soms spring ik bij bij het ontbijt 's ochtends. We hebben geen restaurant ('s avonds) dus dan sta ik in principe alleen en draai er ook de bar bij. En ja zulke mensen komen wel eens, tot ze onze tarieven horen en dan zijn ze heel snel weer weg (we verhuren niet voor een uur natuurlijk en de normale prijzen beginnen bij ons bij 130 euro, dat zien ze meestal niet zo zitten
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heel veel afvallen is gewoon onmogelijk, want dan word ik doorzichtig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En we hebben veel vaste gasten en maar relatief weinig blaaskaken. Ik vind het de beste bijbaan die bestaat. |
![]() |
|
Als je me je adres geeft, stuur ik je een doosje tampons. Kom op, zeg. Het is niet alsof ik het op jou gemunt heb.
Dijenkletsers en schuddebuikers, ik wijs je even op een feitje, je groot maken hoeft niet. Komt er dan ook iets van roulatie binnen die groep die subsidieaanvragen beoordeelt? Anders ben ik bang dat je een nogal conservatief orgaan in het leven roept. Ik ga niet een tot in details plan bedenken, heb andere dingen te doen. Ik gooi alleen een soort van basis idee in de lucht want ik ben zelf niet de persoon om er al te diep op in te gaan. Wat betreft die voorbeelden die je geeft: ik kan niet echt oordelen over wat wel of geen 'goede kunst' is. Ik deel jouw voorkeur voor bepaalde werken wel, maar het lijkt me onwenselijk om me door m'n eigen voorkeur te laten leiden als het om kunstsubsidie gaat. Er is wel kunst wat menig mens fijner vind om te zien, als die inhoudloze kunst nou plaats gaat maken voor mja, betere kunst.. ik kom hier later wel op terug. Tijd om te eten.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() @ Gnork: Het zijn toch gewoon 'gegrilde stukjes Quorn,' en dat staat er toch ook op? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen met juridische achtergrond en/of scriptie-ervaring naamzoek: Ik ben nu bezig met een hoofdstuk waarin ik rapporten beschrijf aan de hand van een aantal criteria (bijv: hoe is de verhouding feiten/argumentatie). Ik wil daarna de link leggen met een aantal functies die rapporten kunnen hebben (bijvoorbeeld: informeren) die ik in een ander hoofdstuk al besprak. Ik heb nu 11 pagina's aan tekst over de rapporten van één ombudsman, en dat is enkel de beschrijving + voorbeelden. Denken jullie dat het slimmer is om de koppeling naar de functies apart, dus in een volgende paragraaf te bespreken, of het er steeds per itempje tussen te proppen?
Laatst gewijzigd op 24-06-2011 om 17:49. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1836798
![]() ![]() Ik vind het echt een wonder dat ik nog nooit een "officiële" waarschuwing heb gehad.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|