Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2011, 16:50
I <3 Jezus
I <3 Jezus is offline
Oud 24-06-2011, 16:51
Sherlock
Sherlock is offline
Haha, stel je voor dat ik medewerker van de maand zou worden
Oud 24-06-2011, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Haha, stel je voor dat ik medewerker van de maand zou worden
Nou. Dan wat?
Oud 24-06-2011, 16:52
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nou. Dan wat?
Ik kom bijna nooit op tijd, heb altijd een weerwoord, doe niks 'volgens het boekje' etc etc
Oud 24-06-2011, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Ja, echt. Fuck dieet. Ik zou dat niet eens kunnen. "Nee, ik wil geen chocolade, want ik ben op dieet." Zie je het ooit gebeuren?
Ja nou een echt dieetdieet is ook niet mijn ding, maar wel dat ik bepaalde dingen tijdelijk niet meer eet, hoge uitzonderingen daargelaten. Dat werkt tenminste voor mij, en het was nodig
Oud 24-06-2011, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Ja nou een echt dieetdieet is ook niet mijn ding, maar wel dat ik bepaalde dingen tijdelijk niet meer eet, hoge uitzonderingen daargelaten. Dat werkt tenminste voor mij, en het was nodig
Vrouwen zeggen heel vaak dat het nodig is en in 80% van de gevallen is dat echt niet waar. :
Oud 24-06-2011, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Vrouwen zeggen heel vaak dat het nodig is en in 80% van de gevallen is dat echt niet waar. :
Ik ben al zo'n 20 kilo afgevallen, en heb nu (volgens de BMI-shizzle) net weer een zgn. 'gezond gewicht'. Dus het was écht nodig ik ben niet zo'n vrouw! Nu wil er er gewoon nog een paar kilootjes af voor de mooi, niet omdat het nodig is voor m'n gezondheid.

(ok, die 20 kilo is wel inclusief baby maar dan nog!)
Oud 24-06-2011, 16:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
20 Kilo? Wow. De vorige keer dat ik je zag leek je helemaal niet zo veel aangekomen? Of is dat na de zwangerschap gebeurd?
Oud 24-06-2011, 16:58
Verwijderd
huhu die knakker op T&P heeft nu topics over naakt:
-zwemmen
-gamen
-slapen
Oud 24-06-2011, 16:59
Verwijderd
Zo, 20 kg! wat goed van je!
Oud 24-06-2011, 16:59
Verwijderd
Als ik 20 kilo zou afvallen.. Damn.
Oud 24-06-2011, 17:00
Verwijderd
Als ik 20 kg zou afvallen zou ik hetzelfde wegen als in groep 8.
Oud 24-06-2011, 17:00
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
huhu die knakker op T&P heeft nu topics over naakt:
-zwemmen
-gamen
-slapen
Naakt gamen?

FUCKING GENIUS
Oud 24-06-2011, 17:01
Verwijderd
Citaat:
20 Kilo? Wow. De vorige keer dat ik je zag leek je helemaal niet zo veel aangekomen? Of is dat na de zwangerschap gebeurd?
Was dat met het jaren 90-feest? toen was ik ook al aardig wat aangekomen, maar het meeste is in de tweede helft van de zwschap erbij gekomen. daarna alleen maar afgevallen.
Oud 24-06-2011, 17:02
Verwijderd
Nou ja, een groot deel is dus baby + toebehoren en vocht dat ik vasthield als een malle he. Ik denk wel de helft zo'n beetje.
Oud 24-06-2011, 17:06
Verwijderd
@Gnork ja ik ben receptioniste, en soms spring ik bij bij het ontbijt 's ochtends. We hebben geen restaurant ('s avonds) dus dan sta ik in principe alleen en draai er ook de bar bij. En ja zulke mensen komen wel eens, tot ze onze tarieven horen en dan zijn ze heel snel weer weg (we verhuren niet voor een uur natuurlijk en de normale prijzen beginnen bij ons bij 130 euro, dat zien ze meestal niet zo zitten )
Oud 24-06-2011, 17:08
Verwijderd
Als ik 20 kilo zou aankomen of afvallen zou ik onherkenbaar zijn. Ik kan het me totáál niet voorstellen. Dat wilde ik even zeggen, nu ga ik weer rapportjes analyseren.
Oud 24-06-2011, 17:08
Verwijderd
Citaat:
@Gnork ja ik ben receptioniste, en soms spring ik bij bij het ontbijt 's ochtends. We hebben geen restaurant ('s avonds) dus dan sta ik in principe alleen en draai er ook de bar bij. En ja zulke mensen komen wel eens, tot ze onze tarieven horen en dan zijn ze heel snel weer weg (we verhuren niet voor een uur natuurlijk en de normale prijzen beginnen bij ons bij 130 euro, dat zien ze meestal niet zo zitten )
Oh wat dat betreft is een dure toko wel beter dan hoewel je dan waarschijnlijk vaak te maken krijgt met blaaskaken tegen wie je liev&sagt moet blijven terwijl ze je als een voetveeg behandelen. Maarrr toch, toffe baan lijkt me.
Oud 24-06-2011, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Als ik 20 kilo zou aankomen of afvallen zou ik onherkenbaar zijn. Ik kan het me totáál niet voorstellen. Dat wilde ik even zeggen, nu ga ik weer rapportjes analyseren.
Dit dus een beetje. Hoewel.. 10 kilo aankomen, of zo, zou ik niet erg vinden want dat is er 3 jaar geleden ook opeens afgegaan. Alleen lukt aankomen niet.
Heel veel afvallen is gewoon onmogelijk, want dan word ik doorzichtig.
Oud 24-06-2011, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Oh wat dat betreft is een dure toko wel beter dan hoewel je dan waarschijnlijk vaak te maken krijgt met blaaskaken tegen wie je liev&sagt moet blijven terwijl ze je als een voetveeg behandelen. Maarrr toch, toffe baan lijkt me.
Ik moet altijd erg lachen als ze het toch proberen. Als ze dan realiseren dat de kamer duurder is dan de hoer laten ze het meestal maar

En we hebben veel vaste gasten en maar relatief weinig blaaskaken. Ik vind het de beste bijbaan die bestaat.
Oud 24-06-2011, 17:12
Verwijderd
Wat heeft ze toch een schattige liedjes:

Oud 24-06-2011, 17:13
Sherlock
Sherlock is offline
Ik ben ook wel eens (bijna) 20kilo zwaarder geweest dan dat ik nu ben!
Oud 24-06-2011, 17:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Was dat met het jaren 90-feest? toen was ik ook al aardig wat aangekomen, maar het meeste is in de tweede helft van de zwschap erbij gekomen. daarna alleen maar afgevallen.
Ah ok, volgens mij was je toen al vrij ver in de zwangerschap hoor.
Oud 24-06-2011, 17:24
Uice
Uice is offline
@ Gnork: ik vind de naam 'gegrillde stukjes' altijd zo raar. STUKJES WAT?
Oud 24-06-2011, 17:28
Mephisto
Mephisto is offline
Paranoide: er zit een stuk van een pen in waar je je sigaret in schuift, dus je hoeft niet elke keer in de weer met tape.
Oud 24-06-2011, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Ah ok, volgens mij was je toen al vrij ver in de zwangerschap hoor.
hm kan, ik weet niet meer wanneer het was
Citaat:
@ Gnork: ik vind de naam 'gegrillde stukjes' altijd zo raar. STUKJES WAT?
Ja, het klinkt een beetje viezig imo.
Oud 24-06-2011, 17:31
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Als je me je adres geeft, stuur ik je een doosje tampons. Kom op, zeg. Het is niet alsof ik het op jou gemunt heb.
Dijenkletsers en schuddebuikers, ik wijs je even op een feitje, je groot maken hoeft niet.

Komt er dan ook iets van roulatie binnen die groep die subsidieaanvragen beoordeelt? Anders ben ik bang dat je een nogal conservatief orgaan in het leven roept.
Ik ga niet een tot in details plan bedenken, heb andere dingen te doen. Ik gooi alleen een soort van basis idee in de lucht want ik ben zelf niet de persoon om er al te diep op in te gaan.

Wat betreft die voorbeelden die je geeft: ik kan niet echt oordelen over wat wel of geen 'goede kunst' is. Ik deel jouw voorkeur voor bepaalde werken wel, maar het lijkt me onwenselijk om me door m'n eigen voorkeur te laten leiden als het om kunstsubsidie gaat.
Er is wel kunst wat menig mens fijner vind om te zien, als die inhoudloze kunst nou plaats gaat maken voor mja, betere kunst.. ik kom hier later wel op terug. Tijd om te eten.
Oud 24-06-2011, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Paranoide: er zit een stuk van een pen in waar je je sigaret in schuift, dus je hoeft niet elke keer in de weer met tape.
Liefje, wanneer lever je je scriptie in?
Oud 24-06-2011, 17:34
Verwijderd
Oud 24-06-2011, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook wel eens (bijna) 20kilo zwaarder geweest dan dat ik nu ben!
Maar jij bent wel ook een stuk langer dan bijvoorbeeld ik, dan is het in verhouding dus minder schokkend.

Citaat:
Dit dus een beetje. Hoewel.. 10 kilo aankomen, of zo, zou ik niet erg vinden want dat is er 3 jaar geleden ook opeens afgegaan. Alleen lukt aankomen niet.
Heel veel afvallen is gewoon onmogelijk, want dan word ik doorzichtig.
Ik ook. Laten we er maar niet à la Paranoide een experiment van maken.

@ Gnork: Het zijn toch gewoon 'gegrilde stukjes Quorn,' en dat staat er toch ook op?
Oud 24-06-2011, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Maar jij bent wel ook een stuk langer dan bijvoorbeeld ik, dan is het in verhouding dus minder schokkend.

@ Gnork: Het zijn toch gewoon 'gegrilde stukjes Quorn,' en dat staat er toch ook op?
Nee, dit is van AH huismerk, en ze heten gewoon "gegrillde stukjes". Eronder staat wel in kleine lettertjes op basis van soja- en tarwe.
Oud 24-06-2011, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Nee, dit is van AH huismerk, en ze heten gewoon "gegrillde stukjes". Eronder staat wel in kleine lettertjes op basis van soja- en tarwe.
Oh die ken ik helemaal niet. Maar wel het proberen waard dus?
Oud 24-06-2011, 17:38
Verwijderd
Oud 24-06-2011, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Oh die ken ik helemaal niet. Maar wel het proberen waard dus?
Quorn is lekkerder, maar deze zijn ook zeer prima
Verwijderd
Citaat:
"Wie wordt er het eerst doorzichtig, en hoe?" lijkt me niet zo'n goed idee, nee.
Sherlock
Sherlock is offline

HOLY SHIT DO WANT
Oud 24-06-2011, 17:43
Verwijderd
Mensen met juridische achtergrond en/of scriptie-ervaring naamzoek: Ik ben nu bezig met een hoofdstuk waarin ik rapporten beschrijf aan de hand van een aantal criteria (bijv: hoe is de verhouding feiten/argumentatie). Ik wil daarna de link leggen met een aantal functies die rapporten kunnen hebben (bijvoorbeeld: informeren) die ik in een ander hoofdstuk al besprak. Ik heb nu 11 pagina's aan tekst over de rapporten van één ombudsman, en dat is enkel de beschrijving + voorbeelden. Denken jullie dat het slimmer is om de koppeling naar de functies apart, dus in een volgende paragraaf te bespreken, of het er steeds per itempje tussen te proppen?

Laatst gewijzigd op 24-06-2011 om 17:49.
Oud 24-06-2011, 17:43
Sherlock
Sherlock is offline

Shittt ik ben al veel te lang niet meer op memebase geweest
Oud 24-06-2011, 17:45
Verwijderd
Wie is I <3 Jezus?
Oud 24-06-2011, 17:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wie is I <3 Jezus?
Maria Magdalena?
Oud 24-06-2011, 17:54
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1836798

Ik vind het echt een wonder dat ik nog nooit een "officiële" waarschuwing heb gehad..
Oud 24-06-2011, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Maria Magdalena?
.. Fizzle?
Oud 24-06-2011, 18:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Ik vind het echt een wonder dat ik nog nooit een "officiële" waarschuwing heb gehad..
Rebels, hoor.
Oud 24-06-2011, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Wie is I <3 Jezus?
Uice?
Oud 24-06-2011, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Uice?
Dat kan natuurlijk goed ja
Oud 24-06-2011, 18:05
Verwijderd
Citaat:

Hiervoor? Echt niet, dit is nog superlief
Oud 24-06-2011, 18:06
Verwijderd
Aargh ik heb ruzie met booking.com
Oud 24-06-2011, 18:06
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Shittt ik ben al veel te lang niet meer op memebase geweest
dat doet mijn moeder
Oud 24-06-2011, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Aargh ik heb ruzie met booking.com
Doe eens antwoord geven op mijn moeilijke vraag alsjeblieft? (A) /eeuwige dankbaarheid en alles.
Oud 24-06-2011, 18:08
Verwijderd
Blugh, hoofdpijn. Ik denk dat ik zo naar huis ga en dan maar eens heel goed ga slapen...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten