Ik ben bezig met mijn engelse presentatie en dan moet ik mijn concept uitleggen, zou iemand me kunnen helpen dit goed te vertalen naar het engels?
HET CONCEPT
De mensen in de doelgroep gaan ieder hun eigen weg. Met hun interessegebied liggen ze wel op 1 lijn: dat wil zeggen Zsa Zsa, mysterieus, inspirerend en luxueus. Maar ieder met hun eigen smaak qua impulsief koopgedrag.
Zsa Zsa probeert hun aandacht te trekken doormiddel van optical illusion, dat spreekt de mensen aan en laat ze stil staan bij de vestiging. Eenmaal binnen zoeken ze ieder hun eigen stijl (eigen weg), doormiddel van impulsief koopgedrag bevredigen ze hun luxueuze behoefte.
Het zijn geen volgers maar kiezen echt hun eigen weg. Zsa Zsa is exclusief en bied weinig dezelfde producten aan, maar juist heel veel verschillende soorten producten.
Het warenhuis is juist zo inspirerend omdat ze wel de weg van Zsa Zsa ingaan maar niet goed snappen hoe dat nou in elkaar zit, door die optical illusion. De doelgroep gaat een pad op dat nieuw is voor ze, ze vinden het interessant en komen daardoor naar binnen. Door de beschreven begrippen bij de doelstelling; quality, inspiring en extraordinairy onderscheidt Zsa Zsa zich van de concurrenten.
|