Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() Die. ![]() En de (uiteindelijke) kerstversie van m'n huidige. En ik weet niet zeker of ik er nou wel of niet nog een andere had, maar deze heb ik in ieder geval hier gehad. En dan heb ik er nog een miljard gehad op andere fora en dingen die ik ook allemaal herken in mijn documenten, maar niet hier, geloof ik. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Spoiler
Verder weet ik het ook niet meer. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En, mja, ik weet dat ik toen bananen had. En nee toen noemde ik je.. wat was het ook alweer? Kutwijf? ![]() ![]()
||
Citaat:
Dat zou best kunnen! Ja, omdat je als een mongool aan het spelen was in het wws ![]()
|
Ik heb er ook behoorlijk veel gehad ja.
Ik begon met een oog van Sauron, dat heb ik later vervangen door eentje van Saurons helm. Ik heb ook nog een tijdje General Grievous als ava gehad, en ook nog eventjes Pim Fortuyn. Maar er zijn er nog veel meer die ik me niet eens meer kan herinneren. Volgens mij was er zo'n periode dat ik zo'n beetje iedere maand mijn ava veranderde. Bokito heb ik alweer een hele tijd echter
|
Moet ik die allemaal gaan posten, inclusief de versies die niet mochten? Nou ja, ik plaats ze wel achter een spoiler, zodat de tere zieltjes niet meteen een bloedoog krijgen:
Spoiler
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
wat saai zeg... #17 Verwijderd | 500 | 08-09-2007 22:59 | |
Beleidszaken |
Censuur op Scholieren.com? Enlightenment | 120 | 12-08-2004 14:56 | |
De Kantine |
wat vind je van de Naam / Sig / Avatar van de persoon boven je? Kirk22 | 749 | 24-02-2003 17:08 | |
Lifestyle |
Mannen en rokken Verwijderd | 32 | 23-06-2002 15:08 |