Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2011, 15:41
Verwijderd
Ik zit soms (1 keer per week, soms 1 keer per maand) met een vriend op zijn kamer te blowen. dat mag gewoon van zijn ouders

Meestal gaan we dan dingen zoals Family Guy, American Dad of Beavis and Butthead ofzo kijken, en dan zitten we vaak heel veel te lachen :')

Of we luisteren gwn beetje naar muziek zoals: Them Crooked Vultures, Steppenwolf, The Humane Society enzo te luisteren en gwn te chillen beetje.

Of we hebben facking domme gesprekken enzo. Laatst ook ik was zo aant het blowen met hem weer, alleen zijn broer zat op de computer in dezelfde kamer als wij, en toen zei hij tegen me dat we bijna 3 kwartier over zwerfers aan het praten waren... En dat aan het einde van elke zin het woord ''dude'' te horen was..

Dus. Hoe gedragen jullie je als je stoned bent? (als je blowed)
Graag ook met uitleg of toelichting s.v.p
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2011, 18:56
Verwijderd
dan zit ik urenlang youtube, soundcloud en de rest van teh interwebz te browsen op zoek naar nog meer vette muziek. beetje muziek luisteren, suffen, wegspacen op de muziek, mijn gedachten hun gang laten gaan.. nog een vet mixje opzetten.. weer even denken en naar mijn beeldscherm staren..

en als ik niet alleen ben eindeloos ouwehoeren over alle mogelijke bullshit.. van echte onzin-bullshit tot persoonlijke gesprekken over god en de wereld. discussies over wanneer je een racist bent, hoe je het beste om kan gaan met blowen, waar je je kinderen op zou willen laten groeien, bijvoorbeeld... interessante gesprekken voeren over liefde, vriendjes/vriendinnen, sex, ouders, vriendschap. stoned zijn maakt mij wel stiller, ik zal minder actief de leiding nemen in een gesprek, maar blowen maakt me zeker niet saaier. mijn gedachten gaan als een trein en verbanden tussen vreemde zaken zijn makkelijk te leggen. ideeen komen makkelijk naar boven en meestal biedt dat genoeg gespreksstof

en als ik echt stoned ben gedraag ik me gewoon als een lamme zak zand die niks boeit en nergens zich iets van aan zal trekken. problemen worden later wel opgelost en hoef ik me op dat moment zeker geen zorgen over te maken.

eigenlijk vind ik het gewoon het chillst om he-le-maal niets te doen als ik stoned ben. letterlijk in de zin van naar mijn beeldscherm staren, muziek luisteren en denken over alles.

edit: eerlijk gezegd is dit bij mij net als andere drugs sterk set&setting afhankelijk. ik dacht net aan die paar keer dat ik knetterstoned op een feestje liep met snoeiharde muziek (like, tekno of harde dnb ofzo) en daar helemaal hyper werd en het meest van al los stond te gaan iedereen zegt altijd neee die harde muziek is toch niet chill en als ik stoned ben wil ik alleen maar zitten, maar ik werd er juist helemaal hyper van, praterig, lacherig, zin om te feesten, energiek, lekker dansen...
Citaat:
gwn te chillen beetje.)
Leg mij eens uit wat jullie dan doen als je "chillen" Ik zeg dat zelf ook altijd en mijn broertje en iedereen ook maar vraag me toch wel eens af wat andere mensen doen als ze aan het chillen zijn. chillen zegt ook niet zoveel..

Laatst gewijzigd op 16-06-2011 om 19:04.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Leg mij eens uit wat jullie dan doen als je "chillen"
Ken je Beavis and Butthead? Nou zo dus Gewoon als een couch-potato op de bank zitten met psychedelische rock ofzo op
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 19:24
Verwijderd
beavis and butthead is epic.

maja, oke, dat dus.. same here

hehehe hehe eehehheh hehheheh eeehehehe heheheh ehhehehe heheheeh.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 19:25
honkballertje
honkballertje is offline
psychedewattes?

en 3 kwartier lang over zwervers praten, dude....
Oud 16-06-2011, 20:05
Verwijderd
Citaat:
psychedewattes?
zoiets, ofzo:

Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 21:23
Verwijderd
Nou de laatste keer dat ik heb geblowd was echt te erg, ik was zo met een maat aan het blowen, nja ik vind mensen altijd heel lief enzo dus ik heb hem gezoend, nja anyway komt er een zwerver aan die in het duits vraagt heb je een sigaret voor me? Dusja mn maat draait er een voor hem, loopt ie naar zn tasje toe pakt een blikje bier, loopt terug, zit me heel lang aan te staren om vervolgens dat blikje bier in mn handen te douwen, echt wtf ik heb het bier ook laten staan en toen waren we naar het huis van die maat gegaan, filmpje kijken enzo en toen kwamen we terug heeft die vent dat biertje opgedronken en ligt ie te slapen op de stenen ik had wel pijn in mn wangen van het lachen na die dag
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 12:04
Verwijderd
Niet anders dan als ik nuchter ben.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 12:16
Verwijderd
Geake boi!
Nee grapje.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 15:34
Toneless
Toneless is offline
Ligt er maar net aan waar ik ben.

Thuis: Muziek luisteren en lekkere dingen eten. Meestal ook in me bed liggen en dan spelletjes doen om me telefoon, maar dan pleur ik snel in slaap.

Vrienden: Gewoon zitten en praten en muziek luisteren, chillen zegmaar . Of soms een film kijken, dat heeft ook wel wat.
Oud 18-06-2011, 23:56
Vice
Vice is offline
Citaat:
Niet anders dan als ik nuchter ben.
Oud 19-06-2011, 22:04
Wammus
Wammus is offline
Als ik thuis ben zit ik meestal op de bank naar de tv te staren of achter de pc te internetten of spelletjes te spelen. Verder hangt het er helemaal vanaf waar ik ben. Ik zit nu bij een vriend van me met m'n laptop te internetten maar we kunnen net zo goed zitten praten over van alles en nog wat. Als ik bijvoorbeeld in de coffeeshop of kroeg zit zal er veel meer gepraat worden (of juist minder omdat ik stoned ben ) dus het hangt daar een beetje vanaf.
Oud 20-06-2011, 00:32
TheEditor
TheEditor is offline
Ik gedraag me nogal idioot. Ook heb ik altijd het idee dat mijn stem heel maf klinkt.

Maar verder net als jij. Maar ook heb ik een leuke verzameling aan stonermovies (films en youtube filmpjes) en muziek. Trippeeeuuuhhh!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten