Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou de laatste keer dat ik heb geblowd was echt te erg, ik was zo met een maat aan het blowen, nja ik vind mensen altijd heel lief enzo dus ik heb hem gezoend, nja anyway komt er een zwerver aan die in het duits vraagt heb je een sigaret voor me? Dusja mn maat draait er een voor hem, loopt ie naar zn tasje toe pakt een blikje bier, loopt terug, zit me heel lang aan te staren om vervolgens dat blikje bier in mn handen te douwen, echt wtf
![]() ![]() |
![]() |
|
Ligt er maar net aan waar ik ben.
Thuis: Muziek luisteren en lekkere dingen eten. Meestal ook in me bed liggen en dan spelletjes doen om me telefoon, maar dan pleur ik snel in slaap. Vrienden: Gewoon zitten en praten en muziek luisteren, chillen zegmaar ![]()
|
Als ik thuis ben zit ik meestal op de bank naar de tv te staren of achter de pc te internetten of spelletjes te spelen. Verder hangt het er helemaal vanaf waar ik ben. Ik zit nu bij een vriend van me met m'n laptop te internetten maar we kunnen net zo goed zitten praten over van alles en nog wat. Als ik bijvoorbeeld in de coffeeshop of kroeg zit zal er veel meer gepraat worden (of juist minder omdat ik stoned ben
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Wat doen jullie verkeerd als je hi* bent? Hijo de Puta | 58 | 13-08-2005 17:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Kraakpand verhaal Duckii | 4 | 31-03-2005 13:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 |